آزادی دو زندانی ملایری از زندان شهرستان

دادستان های مرکز استان و شهرستان ملایر به همراه جمعی از مسئولان قضایی از زندان این شهرستان بازدید کردند که منجر به آزادی دو زندانی ملایری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در این بازدید که در راستای برنامه های کاهش جمعیت کیفری و اجرایی کردن سیاست های کلان سازمان با حضور خانجانی دادستان مرکز استان و سلگی دادستان شهرستان ملایر و همراهی جمعی از مسئولان قضایی استان انجام شد هیات بازدیدکننده با همراهی روزبهانی سرپرست این زندان از بخش های مختلف بازدید و به صورت چهره به چهره با زندانیان ملاقات کردند.

حسن خانجانی دادستان مرکز استان در جمع کارکنان، رسیدگی ویژه و بررسی درخواست های زندانیان با هدف کاهش جمعیت کیفری و استفاده مجازات های جایگزین را از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی مسئولان قضایی دانست و گفت: اینگونه بازدیدهای مسئولین قضایی و بررسی وضعیت زندانیان، ضمن ایجاد تعامل قضائی و ایجاد آرامش در کاهش آلام مددجویان ازدرجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در پایان این بازدید پرونده قضایی و درخواست های زندانیان ساعی در بخش فرهنگی بصورت ویژه مورد ارزیابی و بررسی واقع شد که با مساعدت دادستان مرکز استان منجر به آزادی 2 نفر از این زندانیان شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha