لزوم ایجاد مرکز مشاوره در زندان‌ها امری لازم و  واجب به شمار  می‌آید

جلسه راه اندازی و ایجاد مرکز مشاوره در زندان مرکزی بوشهر با شرکت سرپرست اداره کل زندانهای استان ، معاون سلامت ، اصلاح و تربیت ، مسئولین حفاظت اطلاعات و بازرسی ، رئیس زندان و مسئولین بهداشت و درمان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، در این جلسه که بر ایجاد مرکز مشاوره در مجموعه زندان مرکزی تاکید گردید ، حسینی ، سرپرست اداره کل زندانهای استان آن را امری لازم و واجب قلمداد و عنوان کرد : هر فرد ممکن است در مقطعی از زندگی دچار بحران و مشکل شود و اینجا نقش فرد سوم جهت رفع این مشکل نمود پیدا می کند.

وی افزود : غالب مددجویان محبوس در زندانها افرادی بالغ بوده و با توجه به این موضوع ، در دوران بزرگسالی مسئولیت افراد زیادتر و نقش وی بسیار متفاوت تر می شود و به مرور زمان فرد به این نتیجه می رسد که در محل کار ، خانه ، اجتماع و ... باید رفتار مختص خودش را داشته باشد و مسئولیت کارها ، تصمیمات و عواطف را خود به عهده بگیرد . در این احوال نظر به کشمکش های فراوان روزمره ، گاهی نیاز است از یک متخصص در زمینه ای که به مشکل برخورده ایم کمک و راهنمایی بگیریم و اینجا نقش مشاور و مرکز مشاوره مشخص می گردد .

در پایان افراد نقطه نظرات خود را مطرح ، سپس از مجتمع آموزشی جهت برگزاری جلسات مشاوره و آموزشی بازدید گردید.

لزوم  ایجاد  مرکز  مشاوره د ر زندانها  امری  لازم  و  واجب   به شمار  می آید

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha