هوشیاری و آمادگی پرسنل زندان‌های استان در موضوعات امنیتی قابل تقدیر است

مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی، با تاکید بر تداوم هوشیاری و آمادگی پرسنل اداره کل زندان ها در موضوعات امنیتی، آمادگی فعلی را شایسته تقدیر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی،«عبدی»مدیر کل زندان‌ها در مراسم تودیع و معارفه مه سرپرست معاونت سلامت،اصلاح و تربیت و همچنین سرپرست اداره امور قضایی اداره کل زندان ها،تعامل و ارتباط با مراجع قضایی را امری ضروری برشمرد و افزود: حساسیت زندان ها امری انکار ناپذیر است و این امر انجام مجدانه طرح های امنیتی و قضایی را می طلبد.

وی با اشاره به سابقه جهادی و انقلابی نیکنام معاون سلامت،اصلاح و تربیت سابق، برای وی در پست جدید، آرزوی توفیق کرد.

«نیک نام» معاون سلامت سابق اداره کل زندان ها نیز در این مراسم ضمن طلب حلالیت، زندانبانی را شغلی سخت و پر استرس دانست.

«آذر مهری» معاون سلامت اداره کل زندان ها نیز با اشاره به اولویت های فراروی حوزه کاریش بر توسعه فرهنگ معنویت در زندان ها و ترویج اندرزگاه های قرآنی تاکید کرد.

وی اشتغالزایی در بین زندانیان را اولویتی مهم برشمرد و خواستار حمایت گروه های جهادی، خیرین و بنیاد تعاون در این زمینه شد.

در این جلسه اسماعیل زاده مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان مرکز استان ، حسین پور مدیر عامل ستاد دیه استان ،روسا زندان ها،مسئول امور بازداشتگاه عمومی و رئیس کانون اصلاح و تربیت بیرجند نیز به ایراد سخنرانی و اعلام آمادگی برای حمایت از طرح و برنامه های اداره کل زندان ها پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha