باید به عنوان میراث داران خون شهدا از این نظام دفاع کرد

مدیرکل زندانهای لرستان در جمع کارکنان بازداشتگاه خرم آباد حضور یافت و با زندانیان دیدار و در جهت حل مشکلات قضایی با آنان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره به مسائل و مشکلات چند روز گذشته کشور گفت: شهروند آگاه ،با بصیرت ، متمدن و صاحب فکر تابع قانون است، قانون مظهر نظم بخشی و انضباط جامعه است و نباید فراتر از قانون گام نهاد.

وی همچنین افزود: دین مداری در گذشته و در جامعه ایرانی وجود داشته ومردم معتقد به حفظ رعایت آن بودند ولی با شکل گیری انقلاب و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی قانون حجاب شکل گرفت و نمادهای غربی از کشور برچیده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد:همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری بر آن تاکید موکد داشته اند شکل گیری انقلاب اسلامی ایران برپایه حضور آگاهانه مردم وخون مطهر شهیدان است که بنا به اسناد متقن تاریخی در هشت سال جنگ تحمیلی جهانیان بخصوص با حمایت صهیونیسم وغرب بر علیه ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگزاری نکردند .

کشوری در ادامه سخنان خود چنین عنوان کرد:شهید حاج قاسم سلیمانی از ایران اسلامی به عنوان حرم نام بردند و می بایست مدافع این حرم بود،ما در شرایطی قرار داریم که باید جهاد تبیین را اجرایی کرد تلاش کرد و آگاه سازی نمود؛جوانان ما امروز نمی‌دانند که این انقلاب چگونه به دست آمده و چه دشمنان سهمگین در کمین آن نشسته اند واکنون در شرایط حساسی قرار داریم و باید به عنوان میراث داران خون شهدا از این نظام دفاع کرد.

مدیر کل زندانهای لرستان در پایان همه همکاران را به رعایت مقررات و زندانبانی اسلامی و برخورد بدور از غرض ورزی با بازداشت شدگان دعوت کرد و توصیه نمود که با رأفت اسلامی و در چهارچوب قانون با آنها برخورد بشود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha