سرکشی از خانواده‌های زندانیان همراه با اعطاء بسته‌های معیشتی در یاسوج

مسئولین عالی قضایی استان در معیت مدیر کل زندان ها و احدی از خیرین اصفهانی با ۵ خانواده زندانی دیدار و ضمن اعطاء بسته های معیشتی از نزدیک در جریان وضعیت زندگی آنان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان در حاشیه این بازدید گفت: خانواده های زندانیان در غیاب همسر و نان آور خود دارای مشکلات عدیده ای از جمله عدم توانایی تأمین نیازمندی های اولیه خود هستند که این موضوع از جمله دغدغه ها و دل نگرانی های مسئولین قضایی و سازمان زندان هاست، بنابراین سعی شده تا با دعوت از مسئولین آنان را از فقر و محرومیت حاکم بر ای قشر مطلع نمائیم.

وی گفت: با همراهی دکتر نگین تاجی و معاون قضایی ایشان و یکی از خیرین از ۵ خانواده نیازمند زندان یاسوج سرکشی بعمل آمد و ضمن اطلاع از وضعیت زندگی آنان و مساعدت قضایی در تأمین بخشی از لوازم خانگی برای آنان و همچنین اعطاء بسته های معیشتی و کارت هدیه اقدام شد.

مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همه مسئولین دلسوزقضایی از توزیع بسته های نوشت افزار در روزهای آتی برای خانواده های نیاز مند زندانی با همکاری خیرین و سپاه فتح استان خبر داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha