شرکت‌های دانش‌بنیان در کارگاه اشتغال زندانیان ارومیه مستقر می‌شوند
جلسه معاونت علمی فنآوری بسیج سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در زندان ارومیه

با همکاری معاونت علمی و فنآوری بسیج سپاه شهدای استان آذربایجان غربی شرکت های دانش بنیان در کارگاه های اشتغال زندانیان ارومیه مستقر می گردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، تا ۱۵ مهرماه با همکاری با همکاری معاونت علمی و فنآوری بسیج سپاه شهدای استان آذربایجان غربی شرکت های دانش بنیان در کارگاه های اشتغال زندانیان ارومیه مستقر می گردند.

این همکاری طی تفاهم نامه بین اداره کل زندان های استان و سپاه شهدای آذربایجان غربی با استفاده از توانایی و ظرفیت های بالقوه طرفین ایجاد می گردد.

دکتر جلال زاده معاونت علمی و فنآوری بسیج سپاه شهدای آذربایجان غربی طی چندین نوبت جلسه با مدیرکل و مسئولین اشتغال زندان های استان طی بازدیدی از محل کارگاه های اشتغال زندانیان در جوار زندان مرکزی ارومیه گفت : با توجه به علاقه مندی و همت والای طرفین تفاهم نامه ای در جهت استقرار شرکت های دانش بنیان در زندان ارومیه برای کمک به اشتغال مولد زندانیان و بهره مندی از توان نخبگان جوان برای تولید دانش بنیان منعقد می گردد که امید است افق های روشنی از همکاری در اشتراکات هدف گذاری شده تا پایان سال در زندان ارومیه و همچنین باعث شناسایی استعدادهای زندانیان نخبه و بکارگیری توان آنها در کنار صاحب ایده عرصه دانش بنیان دانشگاهی را فراهم آورد.

استقرار شرکت های دانش بنیان در کارگاه اشتغال زندانیان ارومیه استقرار شرکت های دانش بنیان در کارگاه اشتغال زندانیان ارومیه استقرار شرکت های دانش بنیان در کارگاه اشتغال زندانیان ارومیه

وی همچنین به بهره مندی از توان کارشناسان علمی شرکت های دانش بنیان در زمینه تجهیزات الکترونیک هوشمند اشاره نمود و گفت: با ایجاد زمینه همکاری از توان دانشمندان جوان استان در جهت هوشمند سازی بیشتر فرایندها از جمله کاهش هزینه های حامل های انرژی و تقویت سیستم های حفاظتی و امنیتی زندان ها استفاده خواهد شد.

این بازدید با جلسه هماهنگی در دفتر کار مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان و با حضور معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندان های آذربایجان غربی ادامه یافت

بازدید از کارگاه های اشتغال داخل مجموعه های تولیدی بنیاد تعاون استان و آشنایی با فرایند های استقرار و ایجاد اشتغال برای زندانیان مستعد و بررسی توان و ظرفیت طرفین از اهداف جلسه هماهنگی قبل از استقرار شرکت های دانش بنیان بود.

متن تفاهم نامه همکاری برای استقرار شرکت های تجهیزات الکترونیک هوشمند در داخل کارگاه های زندان به عنوان مرکز نوآوری زندانیان در روز سه شنبه ۱۲ مهرماه به امضا مدیرکل زندان ها و فرمانده سپاه شهدای استان به خواهد رسید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha