فصل جدید تحصیلی برای مددجویان زندان رجایی‌شهر آغاز شد

سال تحصیلی جدید با حضور مدیر مدرسه کار ودانش، مسئولین فرهنگی و کارشناسان واحد آموزش زندان رجایی شهر برای 55 نفر از مددجویان دانش آموز آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، واحد آموزش زندان رجایی شهر از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج زمینه یادگیری و ارتقاء سطح تحصیلات مددجویان هنرستان بزرگسالان کار و دانش شهید لاجوردی را برای مددجویان علاقمند به ادامه تحصیل فراهم نموده است.

مطابق با تفاهم نامه منعقده با آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج تعداد 4 نفر از اساتید مجرب جهت آموزش مددجویان در زندان حضور می یابند.

ایجاد فضای آموزشی، تمهید ابزار، ملزومات مورد نیاز و در اختیار قراردادن لوازم التحریر به صورت رایگان در اختیار مددجویان از دیگر مواردی است که باعث ایجاد انگیزه و تشویق مددجویان به ادامه تحصیل در زندان گردیده است.

در حال حاضر تعداد 4 کلاس آموزشی در واحد فرهنگی محل حضور روزانه و یادگیری علوم مختلف تعداد 55 نفر از مددجویان هنرستان کار ودانش شهید لاجوردی زندان رجایی شهر می باشد.

ببنا به این خبر، برخی از مددجویان در جامعه به دلیل شرایط خانوادگی یا اجتماعی امکان ادامه تحصیل را نداشتند، ولی زندان رجایی شهر ضمن مهیا نمودن زیرساخت‌های لازم و تامین ابزار و تجهیزات وابسته امکان تحصیل در ایام تحمل حبس را برای این قشر آسیب دیده فراهم کرده است.

شایان ذکر است مددجویان هنرستان کار ودانش شهید لاجوردی زندان رجایی شهر در 2 رشته برق خودرو و تصویر سازی کامپیوتر در حال ادامه تحصیل می باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha