بهترین راهکار برای اصلاح و تربیت مددجویان، نهادینه کردن فرهنگ کار در زندان‌هاست

مدیرکل زندان های همدان در بازدید از زندان نهاوند گفت: بهترین راهکار برای اصلاح و تربیت زندانیان نهادینه کردن فرهنگ کار در زندان هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، مدیرکل زندان های استان از بخش های مختلف زندان نهاوند بازدید و با کارکنان ،سربازان وظیفه و زندانیان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان های استان همدان در بازدیدی 3 ساعته از قسمت های مختلف زندان نهاوند ضمن استماع مشکلات و درخواست های زندانیان، توصیه ها و رهنمودهایی در زمینه رفع مسائل آن ها ارائه کرد.

ذوالفعلی نژاد در بدو ورود به زندان نهاوند در راستای بررسی کیفیت غذای زندانیان از آشپزخانه و انبار مواد غذایی بازدید کرد و در ادامه با حضور در آسایشگاه سربازان، کارگاه خیاطی و اندرزگاه های مختلف با سربازان وظیفه و زندانیان به دیدار چهره به چهره پرداخت و به درخواست های و مطالبات آنان پاسخ داد.

مدیرکل زندان های استان در بازدید از کارگاه های اشتغال و در جمع کارکنان این زندان گفت: بهترین راهکار برای کاهش رفتارهای پرخطر و جلوگیری از آسیب های احتمالی در زندان، حضور حداکثری زندانیان در کارگاه های اشتغال و نهادینه کردن فرهنگ کار در میان آنها است.

ذوالفعلی نژاد در ادامه حضور از شرکت قزل پروتئین نهاوند که نقش فعالی در بکارگیری و اشتغال مددجویان این زندان داشته نیز بازدید کرد.

شایان ذکر است شرکت قزل پروتئین نهاوند در زمینه پرورش، بسته بندی و توزیع آبزیان(ماهی و ...) در داخل و خارج فعالیت می کند و در حال حاضر 14 نفر از زندانیان اشتغالی زندان نهاوند در این مرکز مشغول به کار هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha