بررسی ساخت پروژه زندان جدید شهرستان شهرضا

با حضور خانم محمودی نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار،رییس دادگستری و مسئولین زندان های استان اجرای پروژه جدید زندان شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان،با هدف تسریع و تسهیل در روند ساخت پروژه زندان جدید شهرستان شهرضا و فراهم نمودن بخشی از اعتبارات لازم برای راه اندازی آن نماینده شهرستانهای شهرضا و دهاقان بهمراه مقامات اجرایی و قضایی شهرستان و معاون اداری و مالی زندانهای استان بحث و بررسی کردند.
در ابتدای این نشست موگویی کارشناس فنی اداره کل زندانهای استان با ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت کنونی و اعتبارات مصروف شده تا کنون و منابع آن مقامات اجرایی و قضایی شهرستان را در جریان چگونگی ساخت این پروژه قرار داد و اعتبار تقریبی لازم برای تکمیل پروژه را اعلام نمود.
امینی معاون اداری مالی زندانهای استان نیز بطور اختصار مراحل پیگیری ساخت این پروژه را از ابتدا توسط اداره کل زندانهای استان و همکاریهای استانداری و مقامات مسئول استان در پیشرفت این پروژه را تشریح نمود و براهمیت موضوع وضرورت بهره برداری از آن با توجه به مشکلاتی چون تراکم جمعیت کیفری تاکید کرد.
بدریان رئیس دادگستری شهرستان شهرضا معضل جمعیت کیفری رو به رشد این شهرستان را با توجه به فضای نامناسب نگهداری آنان را تایید نمود و خواستار کمک به پیشرفت پروژه ساخت زندان جدید تا به مرحله بهربرداری در آینده نزدیک شد.

جعفری فرماندار شهرضا در ادامه این نشست با عنوان اینکه بخش اعظمی از جمعیت کیفری این زندان از مناطق دهاقان و سمیرم هستند و بلحاظ فقدان موسسه کیفری در این شهرستانها مشکلات مضاعف با اعتبارات یک شهرستان جوابگو نبوده پیگیری تخصیص اعتباراز سوی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی را خواستار شد .

محمودی نماینده این شهرستان پس از استماع نقطه نظرات مقامات اجرایی و قضایی شهرستان و مسئولین اداره کل و زندان تخصیص اعتبارحداکثر سیصد میلیاردریالی و حداقل یکصد میلیارد ریالی نقدی این پروژه تا پایان سال را در دستور کار قرار داد.
در خاتمه این نشست خانم محمودی، به همراه سایر حضار در این نشست از فعالیتهای اشتغال و فرهنگی زندان شهرضا وپروژه جدید بازدید و با تعدادی از مددجویان از نزدیک دیدار و گفتگو نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha