آزادی شش زندانی با مساعدت کارکنان شرکت نفت گچساران

با همکاری کارکنان صنعت نفت گچساران زمینه آزادی ۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با جمع آوری هدایای نقدی خود، موجبات آزادی تعداد ۶ نفر از زندانیان واجد شرایط جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

در این مراسم که با حضور دادستان گچساران، امام جمعه موقت، مدیرعامل نفت گچساران، رییس زندان و جمعی از مدیران شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد، حجت الاسلام محمدصدرا ادیبان، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی گچساران با تقدیر از این اقدام کارکنان صنعت نفت گچساران گفت: قبل از هر چیز بر خود لازم می دانم به عنوان مدعی العموم از اقدامات و خدمات نفت گچساران در سطح شهرستان و استان تقدیر و تشکر نمایم.

ادیبان خاطرنشان کرد: با هیچ زندانی کیفری تعارف نداریم و برخورد خواهیم کرد، اما یک دسته از زندانیان هم به دلایلی چون بدهکاری، ورشکستگی و مهریه وجود دارند که ناخواسته دچار مشکل می شوند.

دادستان گچساران تصریح کرد: امروز شش نفر از زندانیان غیرعمد گچساران با مشارکت کارکنان صنعت نفت و رایزنی هایی که از سوی ستاد دیه و واحد مددکاری زندان صورت گرفت، آزاد شدند.

وی افزود: در بین این زندانیان فردی ۸۵ ساله نیز حضور داشت که چندین سال زندان بود و امروز خانواده های زیادی همچون خانواده این شخص با این کار خیر خوشحال شدند و این حرکت خوبی بود که امیدواریم ادامه داشته باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha