پیگیری جدی مسائل قضایی مددجویان کانون اصلاح و تربیت

مدیرکل زندان‌های استان خراسان جنوبی، سرزده از کانون اصلاح و تربیت بیرجند بازدید و خواستار پیگیری جدی مسائل قضایی مدجویان کانون اصلاح و تربیت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، علی عبدی مدیرکل زندان‌های استان خراسان‌جنوبی امروز در بازید سرزده از کانون اصلاح و تربیت بیرجند گفت: پی‌گیری جدی مسائل قضایی در کانون و تعامل با مراجع قضایی و شکات می‌تواند شرایط بهره‌مندی مددجویان کانون را ارتقاء دهد.

وی افزود: پی‌گیری و رسیدگی به مسائل قضایی، بهداشت و درمان، مددکاری، حرفه آموزی و این گونه خدمات نقش مهمی در بازگشت آبرومندانه مددجویان به کانون گرم خانواده را دارد.

وی عنوان کرد: این مدجویان به لحاظ سن آن‌ها براحتی اقدامات اصلاحی و تربیتی را می‌پذیرند و پیش گیری از آسیب ها اجتماعی را در پی دارد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت، در جمع رئیس و کارکنان کانون گفت: مسئولیت شما نیروهای کانون را به لحاظ اقتضای سن مدجویان سنگین‌ترمی باشد.

در ادامه رئیس کانون اصلاح و تربیت بیرجند«حجت الاسلام سنجری» عملکرد شش ماه امسال را تشریح و خواستار به روز شدن کارگاه حرفه آموزی برای مدجویان شد .

در پایان مدجودیان کانون چهره به چهره با مدیر کل زندان های استان گفتگو کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha