دوره پرورش گیاهان گلخانه‌ای در ندامتگاه زنان برگزار شد

با همکاری جهاد کشاورزی استان تهران، 130 نفر از مددجویان ندامتگاه زنان در دوره آموزشی پرورش گیاهان گلخانه ای که به مدت چهار روز برگزار شد، گواهینامه مهارت حرفه آموزی بهره برداری کشاورزی دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، مدیر ندامتگاه زنان اعلام کرد: با همکاری جهاد کشاورزی استان تهران و استقبال مددجویان علاقمند، دوره آموزشی پرورش گیاهان گلخانه ای به مدت چهار روز در این مرکز برگزار شد که در پایان 130 نفر موفق به دریافت گواهینامه مهارت حرفه آموزی بهره برداری کشاورزی گردیدند.

خدادادی اظهار داشت: این دوره بنا به درخواست مددجویان علاقمند دیگر ندامتگاه در فواصل محتلف تکرار خواهد شد و علاوه بر آن دوره های جدید کشت زعفران، پرورش قارچ و گیاهان دارویی نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به روحیه مددجویان زن، پرورش گل و گیاه جزء دوره هایی است که بیشتر مورد استقبال آنان قرار می گیرد و پس از آزادی نیز می توانند به راحتی وارد بازار کسب و کار گردند.

بنا به این خبر، گواهینامه های صادره بدون درج نام زندان است و مددجویان آزاد شده، در صورت تمایل می توانند از وام های فوری اشتغال بهره مند شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha