مسائل و مشکلات ایثارگران با حضور مسئولین بنیاد شهید اصفهان بررسی شد

با حضور معاونین و کارشناسان سازمان بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان اصفهان، مسائل ومشکلات کارکنان ایثارگر زندان های استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف بررسی و رفع مشکلات کارکنان ایثارگر در زندان های استان نشست هم اندیشی با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل زندان های استان و معاونین وکارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
در این نشست امینی معاون اداری مالی زندان های استان در طی سخنانی به رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.
وی در ادامه با اشاره به سختی و مشقت کار زندانبانی ،حضور فرزندان شهدا و ایثارگران و جانبازان را در مجموعه زندان های استان باعث برکت دانست و اظهار امیدواری کرد با تعامل ومشارکت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران درراستای کاهش مشکلات و مسائل این گروه هدف نیز گام های موثری برداشته شود.
در ادامه این نشست نیز کارکنان ایثارگر شاغل در مجموعه به بیان مشکلات خود پرداخته و مسئولین وکارشناسان بنیاد شهید استان نیز پاسخ و قول مساعدت در خصوص پیگیری تا رفع آن دادند.
در پایان این نشست و با هدف جمع بندی نیز بابایی. مدیر کل زندان های استان در طی سخنانی عظمت ایران اسلامی را مرهون تدابیر امام راحل و ایثارگری های شهدای ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد.
وی گفت:همه مردم ایران اسلامی وجود امنیت و آرامش امروز جامعه را مرهون فداکاری های ایثارگران و رزمندگان و شهدا می دانند و باید با انتخاب بهترین مسیروآنچه در وصایای این شهدای عزیز آمده است،در راستای زنده نگهداشتن اسلام ناب محمدی (ص)گام برداریم .
بابایی در قسمت دیگری از سخنانش هدف از برگزاری این گونه نشست ها را در راستای صیانت از پرسنل و اجرای اولویت های ده گانه سازمانی بیان کردوخواستار تعامل هر چه بیشتر سازمان ها ونهادهای زیر بط شد.
در این پایان این نشست مقرر شدپیرامون ارتقا فعالیت های رفاهی آموزشی درمانی و حقوقی از طرف سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تدابیری اندیشیده و ابلاغ گردد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha