انعقاد تفاهمنامه همکاری اداره‌کل زندان‌های استان البرز با اداره کل ورزش جوانان

به منظور غنی‌سازی و هدفمند کردن اوقات و ایام تحمل کیفر مددجویان و بازگشت موثر به جامعه، اداره کل زندان‌های استان البرز با اداره کل ورزش جوانان این استان تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، علی چهارمحالی مدیرکل زندان‌های البرز با اشاره به لزوم همکاری ارگان‌ها و نهادها در توانمندسازی مددجویان پیش از آزادی این امر را ضامن امنیت جامعه خواند.

چهارمحالی نشاط اجتماعی را حلقه مفقوده برنامه‌های اصلاحی و تربیتی برشمرد و افزود: حس نشاط، احساسی ناشی از کـارآمـدی، مفید بــودن، خودباوری و رضایت از خویشتن است که این امر در زندان‌ها با اجرای برنامه‌های پیوسته‌ی فرهنگی، هنری، مذهبی، روانشناسی، آموزشی و از همه مهم‌تر ایجاد اشتغال محقق می‌شود.

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل زندان‌های استان البرز با اداره کل ورزش جوانان

وی افزود: هر قدر حس نشاط بین مددجویان بیشتر شود، انگیزه انجام جرم نیز کمتر می‌شود و فاصله‌ی مهره‌های دومینوی علل وقوع جرم بیشتر شده تا جایی سقوط مهره‌ای منجر به سقوط فرد نخواهد شد و این امر در سایه تدبیر، برنامه‌ریزی و تشریک مساعی ارگان‌های مختلف محقق می‌گردد.

مدیر کل زندان‌های استان البرز تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل ورزش و جوانان را از چند جنبه حایز اهمیت خواند و افزود: توجه به سلامت جسم و روان مددجویان، ایجاد انگیزه و امید، افزایش مهارت‌های اجتماعی و عمق بخشیدن به باورهای دینی و استفاده از ظرفیت‌های سمن‌های متبوع از جمله موارد قابل توجه این تفاهم نامه است که انشاا... با پیگیری‌های طرفین اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha