مدیر زندان مرکزی مشهد با دو خانواده شهید دیدار کرد

مدیر زندان مرکزی مشهد با حضور در منازل شهیدان  گرانقدر جلال تیماجی و محمد احمدی ملاحسینی با اعضای خانواده این شهدای والامقام دوران جنگ دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های خراسان رضوی، هم زمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس مدیر زندان مرکزی مشهد با همراهی جمعی از مسئولین این مجموعه با حضور در منازل شهیدان گرانقدر جلال تیماجی و محمد احمدی ملاحسینی با اعضای خانواده این شهدای والامقام دوران جنگ دیدار و گفتگو کرد .

اسماعیل زادگان در این دیدارها که در فضایی صمیمانه انجام شد اظهار داشت : دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم است که موجب تجدید روحیه آنان برای خدمت به نظام می شود.

مدیر زندان مرکزی مشهد ضمن بیان این مطلب که خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند ، از آنان درخواست نمود برای تمامی خدمتگذاران مردم دعا نمایند .

وی افزود خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام داده اند که با هیچ اقدامی قابل جبران نیست.

شایان ذکر است شهیدان تیماجی و احمدی از جمله شهدای منتسب به کارکنان زندان مشهد هستند ‌که با اهداء لوح و هدیه از تلاش های صادقانه آقایان علی تیماجی و حسن احمدی ، برادر و فرزند این شهدای گرانقدر در ارائه خدمت مطلوب و شایسته قدردانی به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha