دیدار مدیرکل زندان‌های استان قزوین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان

مدیرکل زندانهای استان با نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار بیان داشت: زندان در حکومت دینی، فرصتی است برای اصلاح خطاها و جبران اشتباهات، لیکن می بایست از فرصت تحمل حبس برای بازپروری و تغییر منش و کردار زندانیان، به خوبی بهره برداری شود.

آیت ا... عابدینی عنوان کرد: وقتی به آیات الهی می نگریم به خوبی درمی یابیم که خداوند سبحان می خواهد نور الهی را در قلب های ما وارد کند و در برابر این حضور الهی، تلاش شیاطین را نیز می بینیم که برای نفوذ در قلوب انسان ها وجود دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: اگر انسان الهی شود دیگر رشوه، تهدید، تطمیع، مقام پرستی و ... در او تأثیری نخواهد داشت چراکه حاکمیت الهی بر انسان مانع از تأثیرپذیری سایر امور می شود.لیکن در برنامه های اصلاحی وتربیتی زندان، آموزش های قرآنی را با جدیت اجرا نمائید.

آیت ا... عابدینی یادآورشد: خطرات نفوذ شیطان، همه ما را تهدید می کند که باید به خداوند سبحان پناه ببریم و برای خدمت هر چه بیشتر به مردم تلاش کنیم.

پیش از سخنان نماینده ولی فقیه استان، مدیرکل زندانهای استان گزارش از اهم اقدامات و فعالیتهای تأمینی وتربیتی در مؤسسات کیفری استان ارائه نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha