زندانی محکوم مالی با همت بانوی نیکوکار سنندجی آزاد شد

به میمنت فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول یکی از بانوان نیکوکار شهر سنندج در اقدامی خداپسندانه با پرداخت بدهی کامل مالی یک زندانی نیازمند محکوم مالی زمینه آزادی اش را از زندان پاوه فراهم نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، با پیگیری لازم یکی از بانوان نیکوکار شهر سنندج در اقدامی خداپسندانه به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک ربیع الاول زمینه آزادی یک زندانی محکوم مالی در زندان پاوه را فراهم نمود. رئیس زندان پاوه با اعلام این خبر گفت: با کمک مالی بانوی نیکوکار کردستانی، یکی از زندانیان جرائم غیر عمد که به علت بدهی مالی در زندان بسر می‌برد آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

بهمن عزیزی تصریح کرد: این زندانی محکوم مالی که فردی متاهل و مستاجر و دارای سه فرزند بود به علت ناتوانی در پرداخت بدهی مدتی است در زندان پاوه بسر می برد.ایشان افزود: با پیگیری این زندان این بانوی نیکوکار آمادگی خود را جهت کمک به آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد اعلام کرده بود که با بررسی وضعیت زندانیان نیازمند واجد شرایط، زندانی یاد شده جهت دریافت کمک شناسایی و با پیگیری لازم زمینه آزادی وی فراهم شد. رئیس زندان شهرستان پاوه با اشاره به نقش مؤثر حمایت افراد نیکوکار و خیر در کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق کمک به آزادسازی زندانیان اظهار کرد: از مشارکت نیکوکاران و مردم نوع دوست برای یاری رساندن به زندانیان جرائم غیر عمد و بازگرداندن شادی و آرامش به میان خانواده های آنان استقبال خواهیم کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha