بازدید مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی

مدیر کل زندان های استان مرکزی به صورت غیر مترقبه در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی مرکزی حضور یافت و از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی، علی اسلام خواه روز گذشته با حضور در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی استان مرکزی با زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد .

مدیر کل زندانهای استان مرکزی با استماع درخواستهای زندانیان در خصوص رفع مسائل آنان در حوزه های مختلف ارشادات لازم را ارائه کرد.

این مقام مسئول پس از دیدار با زندانیان از بخشهای مختلف مجموعه اردوگاه کاردرمانی هم بازدید به عمل آورد و نکاتی در خصوص ارتقاء فعالیت ها را تبیین نمود

گفتنی است مدیرکل زندان های استان در جمع کارکنان اردوگاه کاردرمانی خاطر نشان کرد؛ باید با تلاش و کوشش در مسیر خدمت رسانی و رسیدگی به امور زندانیان و خانواده های آنان نهایت سعی و تلاش نمائید.

وی در دادامه مطلب فوق تاکید کرد؛ با هوشیاری ، همدلی و انسجام ضمن رعایت قوانین و مقررات ، وظائف محوله را به نحو احسن به انجام برسانیم.

محمد حسن نصیری رئیس اردوگاه کاردرمانی در این بازدید گزارشی از عملکرد و چگونگی اجرای برنامه ها و اهداف تعیین شده مورد نظر این مرکز را تشریح کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha