بازدید معاون بنیاد تعاون زندانیان کشور از کارگاه‌های اشتغال زندان ارومیه

معاون اشتغال و کارآفرینی بنیاد تعاون زندانیان کشور از کارگاه های اشتغال زندان ارومیه بازدید سه ساعته کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، جبار باقری معاون اشتغال و کارآفرینی بنیاد تعاون کشور طی سه ساعت حضور در زندان ارومیه از کارگاه های اشتغال بازدید نمود.

بازدید معاون بنیاد تعاون کشور از کارگاه های اشتغال زندان ارومیه بازدید معاون بنیاد تعاون کشور از کارگاه های اشتغال زندان ارومیه

در این بازدید سه ساعته که مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی معاون بنیاد تعاون کشور را همراهی می نمود از بخش های حرفه آموزی زندانیان و مرکز تازه تاسیس آموزش فنی و حرفه ای بازدید و در جریان روند آموزش حرفه ای زندانیان قرار گرفت سپس از مرکز اشتغال کارگاهی داخل زندان و همچنین با حضور در مجتمع بزرگ کارگاهی زندان ارومیه با زندانیان در حال اشتغال دیدار و گفتگو نمود.

معاون اشتغال و کارآفرینی بنیاد تعاون کشور با تحسین و تقدیر از همت و تدبیر مسئولان زندان و قضایی استان آذربایجان غربی در استقرار وضعیت اشتغال مولد در زندان ها طی بازدید میدانی و گفتگو با زندانیان در خصوص میزان و نحوه پرداخت دستمزد و حق الزحمه سئوالاتی را ایراد نمود.

بازدید معاون بنیاد تعاون کشور از کارگاه های اشتغال زندان ارومیه بازدید معاون بنیاد تعاون کشور از کارگاه های اشتغال زندان ارومیه بازدید معاون بنیاد تعاون کشور از کارگاه های اشتغال زندان ارومیه

در ادامه معاون بنیاد تعاون کشور با همراهی مدیرکل زندان های آذربایجان غربی از بخش های مختلف تولیدی البسه، قالیبافی، مصنوعات چوبی ، تولیدات میز و مبلمان ، آئینه کنسول چوبی ، بخش های مواد غذایی وبسته بندی ... بازدید نمود و اقدامات ایجاد فرصت اشتغال برای بیش از ۳۸۷ نفر زندانی در کارگاه های زندان ارومیه را ستود.

وی به اقدامات موثر در بخش ایجاد اشتغال و اعزام زندانیان رای باز به مراکز صنعتی و کارگاهی بیرون از زندان اشاره نمود و آمار اعزام ۱۹۸۷ نفر در استان را یک اتفاق همدلانه بزرگ با وجود افق های روشن برای اشتغال مولد و بازگشت سعادتمندانه دانست

وی ضمن تقدیر از تلاش های مسئولین زندان ارومیه در جریان گزارش مرکز اشتغال زندانیان ارومیه قرار گرفت و اعزام بکار جهت اشتغال ۵۶۷ نفر زندانی در موسئسات تولیدی و خدماتی در زندان باز ارومیه را یک اقدام موثر برای ایجاد اشتغال مولد دانست .

زورخانه زندان ارومیه مجتمع فرهنگی زندان ارومیه بازدید معاون بنیاد تعاون کشور از کارگاه های اشتغال زندان ارومیه

باقری ضمن بازدید از بخش های مختلف زندان ارومیه همت مدیرکل و کارکنان در بخش های بازسازی و بهسازی مجموعه های فرهنگی و تربیتی و همچنین ساخت مجتمع های اشتغال در زندان ها با بهسازی اماکن نگهداری زندانیان تحسین نمود و از مجتمع فرهنگی و تربیتی تازه ساخت زندان ارومیه بازدید نمود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha