بازدید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کهگیلویه وبویراحمد از زندان یاسوج

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به همراه جانشین فرماندهی انتظامی استان در معیت مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد و هیئت همراه از بخش‌های مختلف زندان مرکزی یاسوج بازدید و با زندانیان چهره به چهره دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در این بازدید منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان ضمن بیان عملکردی از اقدامات صورت گرفته در زندان بالاخص توجه به زندانیان نظامی افزود: افرادی که در زندان محبوس هستند به غیر از سلب آزادی می بایست از تمامی حقوق شهروندی متنعم گردند که در این ندامتگاه اصلاح و تربیت همراه با برنامه های آموزشی و رفاهی و توجه به سلامت جسمی و روح و روان آنان مورد تأکید است.
شیخعلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان نیز دربازدید در دیدار با زندانیان زندان را فرصت مناسبی برای تامل کردن و اندیشیدن به آنچه گذشته است، عنوان کرد.
وی گفت: باید از این فرصت برای عبادت بیشتر و نزدیکی با خداوند متعال و اصلاح در رفتار و اعمال گذشته استفاده کرد.

وی با تقدیر از توجه مدیریت زندان به زندانیان نظامی گفت: انصافاً اندرزگاهی که برای زندانیان نظامی تعبیه شده است با امکانات خوب و مطلوب و رسیدگی مناسب به آنان در خور شأن و تقدیر است.
سرهنگ اکبری جانشین فرماندهی انتظامی استان با مشاهده فضای مطلوب و امکانات و تجهیزات فراهم شده برای زندانیان افزود: زندانیان می توانند از امکانات و برنامه های پیش بینی شده در این مرکز در مسیر صحیح گام برداشته و ضمن پشیمانی از اعمال گذشته ، خود را برای زندگی دوباره آماده نمایند.
شایان ذکر آنکه در این دیدار معاونین انتظامی و دادستان نظامی استان نیز حضور داشته و از نزدیک شاهد اقدامات و برنامه های زندانبانی قرار گرفته و با زندانیان دیدار و گفتگو کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha