تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان در زندان بوکان
جلسه شورای تامین شهرستان بوکان با همراهی نماینده مردم این شهر در زندان

به ابتکار و دعوت مدیرکل زندان های استان اعضای شورای تامین و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان بوکان جلسه تشکیل گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی به ابتکار و دعوت مدیرکل زندان های استان اعضای شورای تامین و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان بوکان در زندان جلسه تشکیل گردید .

اعضای شورای تامین شهرستان در معیت حبیب زاده نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی از مجموعه زندان این شهر بازدید نمودند.

در این بازدید هیئت شورای تامین با استقبال گروه سرود وارد ضمن حضور در یادمان شهدا با نثار فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند و در ادامه از مجموعه کارگاه های اشتغال بازدید بعمل آوردند .

در این بازدید انور حبیب زاده و هیئت بازدید کننده مجموعه اقدامات زندان را در زمینه ایجاد فرصت اشتغال برای زندانیان را ستود در ادامه با تقدیر از زحمات زاهد دادستان و رحمانی رئیس زندان ت از کلاسهای آموزشی و حرفه آموزی و مجموعه بهداری زندان نیز بازدیدنمودند

تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان در زندان بوکان تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان در زندان بوکان تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان در زندان بوکان

در ادامه اعضای شورای تامین شهرستان بوکان از مجموعه اقدامات عمرانی زندان نیز بازدید نموده و از عملکرد جهادی رئیس زندان و پرسنل در پیشرفت پروژه های عمرانی تقدیر نمودند .

شورای تامین شهرستان بوکان که به دعوت مدیرکل زندان ها جهت بازدید وتشکیل جلسه در زندان بوکان حضور داشتند ضمن برگزاری جلسه شورا در دفتر کار رئیس زندان علاوه بر بررسی موضوع حوادث اخیر در سطح شهرستان در حاشیه ، مصوبات خوبی را برای توسعه فضای اشتغال و تامین حریم امنیتی همچنین وضعیت حقوق شهروندی زندایان و خانواده آنها تصویب نمودند .

تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان در زندان بوکان تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان در زندان بوکان تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان در زندان بوکان

تسریع در آسفالت ریزی جاده منهی به زندان، ترسیم حریم امنیتی زندان و لزوم فنس کشی و سیم خاردار آن در کوتاه ترین زمان از جمله تصمیمات شورای تامین شهرستان بوکان بود همچنین تقویت وضعیت امنیتی برجکهای نگهبانی، حفظ حقوق شهروندی و کرامت انسانی مددجویان و خانواده آنها با ایجاد فضای رفاهی و خدماتی مناسب همچنین تسطیح ضلع جنوبی زندان و پاکسازی نخاله های ساختمانی در حاشیه اتوبان بوکان به سقز توسط اداره راهداری از جمله مصوبات شورای تامین شهرستان بوکان در زندان این شهر بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha