قدم‌های آسمانی تا بارگاه امام مهربانی

کاروان پیاده زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران و زندان شهرستان تربت حیدریه به حرم مطهر رضوی رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های خراسان رضوی، همزمان با دهه پایانی ماه صفر ، کاروان پیاده زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران و زندان شهرستان تربت حیدریه جهت شرکت در آیین سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)و امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

جانفدا مدیر کل زندان‌های استان خراسان رضوی با اعلام این خبرگفت : زندانیان متقاضی و حائز شرایط قانونی در قالب این کاروان ها هر ساله با هماهنگی و مساعدت مراجع قضایی استان و شهرستانها به این سفر زیارتی اعزام می شوند.

وی افزود : به منظور اسکان و پذیرایی زائران کاروان پیاده حرم مطهر رضوی با برنامه ریزی صورت گرفته مساجد،حسینیه ها،امام زادگان و مواکب واقع در مسیر حرکت کاروان ها برای ارائه خدمت به این زائران ساماندهی شده اند.

جانفدا هدف از این ویژه برنامه فرهنگی و اعزام کاروان های زیارتی زندانیان را اصلاح و تربیت عمیق با تکیه بر مفاهیم اعتقادی و معنوی دانست و گفت : باور داریم شرکت کنندگان در این کاروان زیارتی حتما با دعوت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) با پای دل قدم در این سفر معنوی گذاشته و سختی این راه را به جان میخرند تا توفیق زیارت امام مهربانی ها را کسب کرده و در مسیر جدیدی برای جبران گذشته گام بر دارند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha