برگزاری جلسه کارگروه تخصصی «بررسی اولویت‌های ده‌گانه سازمان» در اداره‌کل زندان‌های همدان

در راستای سلسله جلسات بررسی و پیشبرد اهداف سازمانی و تحقق اولویت های دهگانه سازمان زندان ها، جلسه کارگروه تخصصی بررسی اولویت های ده گانه اداره کل زندان های استان همدان با حضور مدیرکل و دیگر اعضاء در محل دفتر مدیرکل زندان های همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در ابتدای جلسه وحید قنبری دبیر کارگروه اولویت ده گانه اداره کل زندان های استان همدان به بیان گزارش مختصری از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در راستای اولویت ها و میزان پیشرفت آن در سه ماهه نخست و دوره میان مدت در سال جاری پرداخت و در ادامه هریک از اعضای کارگروه پیرامون میزان پیشرفت در حوزه های تخصصی مربوطه توضیحاتی را ارائه کردند .

در ادامه ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های همدان گفت: در خصوص اولویت های ده گانه سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور که در حقیقت خط مشی اصلی سازمان و از نکات تاکیدی رئیس سازمان زندان های کشور در پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی است به ارائه توضیحاتی پرداخت.

وی افزود:این اولویت ها پس از برگزاری نشست ها و جلسات کارشناسی در کمیته های تخصصی و بر اساس اهداف و برنامه های کلان سازمانی تدوین و طراحی گردیده است و به استان ها ابلاغ شده است.

مدیرکل زندان های همدان خطاب به اعضای کارگروه اولویت های ده گانه سازمان با تاکید بر عملیاتی کردن اولویت های دهگانه در بازده زمانی تعیین شده گفت:محقق شدن هر یک از اولویت ها هم سو با دستور العمل ها و بخشنامه های سازمانی ،بایددر راستای اهداف تعیین شده در دوره میان مدت و پایان سال جاری، با شناسایی چالش ها و مشکلات و با تدبیر و ارائه راهکارهای کارشناسی مسیر پیشرفت و پیشبرد اهداف سازمان را فراهم سازیم.

ثبت اقدامات هر حوزه کاری در erp از طریق کارگروه های تخصصی اولویت های ده گانه سازمان ،خود ارزیابی واحدها و اهتمام ویژه در انجام دقیق برنامه های اجرایی اولویت های ده گانه سازمان از دیگر نکات تاکیدی مدیرکل زندان های همدان در این جلسه بود.

در پایان این جلسه مقرر شد با عنایت به برنامه ریزی سازمان در خصوص تورهای آموزشی ویژه اولویت های ده گانه از سوی سازمان، از تجربیات و اقدامات شاخص سایر استان ها به عنوان گامی مهم در پیشبرد اهداف و سیاستهای سازمانی وبهره مندی لازم مورد توجه قرارگیرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha