100 خانوار مددجویان مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ مشمول دریافت کمک مومنانه شدند

در راستای توجه به معیشت خانواده های زندانیان نیازمند و با توجه به رایزنی های انجام گرفته با خیرین 100 خانوار مددجویان مجتمع از طرح کمک مومنانه و بسته های معیشتی بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان تهران، سرپرست مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ اعلام کرد: با تلاشهای انجام گرفته از طرف مددکاران مجتمع پس از رایزنی با خیرین سطح شهر در خصوص کمک های مومنانه و تهیه بسته های معیشتی تعداد 100 بسته کمک مومنانه تهیه و پس از شناسایی مددجویان واجد شرایط ، در بین خانواده های این مددجویان توزیع گردید.

مزدارانی ادامه داد: این کمک ها شامل پک مواد غذایی با ارزشی بالغ بر 10 میلیون ریال می باشد که با مشارکت خیرین نیکوکار شهرک صنعتی شمس آباد و مرکز خیریه راهگشا اجرایی گردید و از طریق مددکاران مستقر در سالن ملاقات ندامتگاه تهران بزرگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار خانواده های مددجویان نیازمند قرار گرفت.

سرپرست مجتمع با تاکید بر سیاست‌های حمایتی جدید و راهکارهای توسعه و تقویت آن در محور های مختلف تاکید کرد: این کمک ها با حفظ کرامت انسانی و با شناسایی زندانیان نیازمند مخصوصا سرپرستشان خانواده هایی که در زندان بودند صورت گرفت و امیدواریم این اقدامات خیرخواهانه و تامین و توزیع کمک های مومنانه برای تحت پوشش قرار دادن خانواده های نیازمند زندانیان تداوم داشته باشد.

شایان  ذکر است: با کمک نیکوکاران، بسته های معیشتی به طور مستمر در فواصل زمانی مختلف بین خانواده های نیازمند مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ توزیع می گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha