بازدید نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی از اردوگاه کار درمانی و حرفه‌آموزی
عادل نجف پور نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در حال بازدید از اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی زندانیان استان

عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، عادل نجف زاده نماینده دوره یازدهم مردم خوی چایپاره درمجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون عمران از اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی زندانیان استان آذربایجان غربی بازدید نمود.

در این بازدید دو ساعته نجف زاده نماینده مردم شهرسنانهای خوی وچایپاره در مجلس شورای اسلامی در اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی شهرستان خوی حضور یافته و از بخش های مختلف کارگاهی و اشتغال زندانیان بازدید بعمل آورد.
عادل نجف زاده نماینده مردم شهرستان خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش های اشتغال با زندانیان دیدار چهره به چهره نمود و در جلسه ای با حضور مسئولین اردوگاه کار درمانی در خصوص رفع مشکلات عمرانی این اردوگاه بحث و تبادل نظر نمودند و در ادامه قول مساعد در خصوص تخصیص یک دستگاه آمبولانس و یکدستگاه خودرو ون و همچنین آسفالت جاده خاکی وتوسعه اشتغال و محوطه سازی این اردوگاه دادند.

وی در ادامه جلسه ضمن گفتگوی تلفنی با محمدی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان غربی در خصوص جذب اعتبارات بودجه ای برای توسعه واحدهای استغال و حرفه آموزی ویژه زندانیان اردوگاه کار درمانی گفتگو کرد.

بازدید نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی از اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی بازدید نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی از اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی بازدید نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی از اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی

اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی زندانیان استان آذربایجان غربی در ۲۰کیلومتری جاده خوی به ماکو و در منطقه زارعان قرار دارد که در تاریخ ۳۱ شهریورماه با دعوت مسئولین زندان های استان آذربایجان غربی میزبان نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی بود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha