امنیت کامل در زندان‌های آذربایجان غربی برقرار است
بازدید مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی از زندان مهاباد

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی از صبح روز دوم مهرماه با حضور در منطقه جنوب استان از زندان مهاباد و بوکان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، امروز دوم مهرماه مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی به همراه هیاتی از مسئولین حفاظتی و نظارتی ستاد اداره کل از زندان های جنوب استان بازدید کرد.

مجتبی محمدی در بازدید از زندان مهاباد با حضور در جمع کارکنان و زندانیان از همت و همدلی کارکنان و مسئولین در ایجاد امنیت پایدار در زندان های استان آذربایجان غربی تقدیر بعمل آورد.

وی ضمن دیدار با کارکنان یگان حفاظت زندان های مهاباد و بوکان از اماکن امنیتی زندان بازدید و ضمن اطلاع از وضعیت خدمت این نیروها با کارکنان صف و ستاد نیز دیدار کرد و در جریان امورات انجام روزانه برنامه ها قرار گرفت.

در این بازدیدها که معاون سلامت ، اصلاح و تربیت به همراه رئیس اداره بازرسی و مشاور یگان حفاظت زندان های استان مدیرکل را همراهی می کردند، از بخش های بهداری و بندهای داخل تا آسایشگاه پرسنل وظیفه و برجک های نگهبانی این زندان ها بازدید صورت گرفت.

در بازدید دو ساعته از زندان مهاباد مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی با تحسین میزان آمادگی نیروها و تامین نظم و اقتدار در میان نیروهای یگان حفاظت و مراقبین زندان های مور نظر با آموزش های مسئولین نظارتی و حفاظتی بر لزوم هوشیاری و توجه به توصیه های امنیتی تاکید کرد.

محمدی با تقدیر از حضور مسئولانه روسا و مسئولین در محل خدمت گفت : این بصیرت و آمادگی نتیجه آموزه های انقلابی در جان و کسوت مسئولین مسلمان می باشد که با دقت در نقش سازمانی خود در اعتلای اهداف سازمانی و سربلندی نظا م می کوشند و سنگربانان عرصه اصلاح و تربیت بی ادعا در صف اول مقابله با هجمه های دشمنان و معاندین مقاومت می نمایند و ارزش های دینی و اسلامی را با جان و دل پاسداری می کنند و این باعث تامین امنیت و ایجاد آرامش خاطر در میان مردم و مسئولان می باشد .

برقراری امنیت کامل با همت و همدلی کارکنان و مسئولین در زندان آذربایجان غربی برقراری امنیت کامل با همت و همدلی کارکنان و مسئولین در زندان آذربایجان غربی برقراری امنیت کامل با همت و همدلی کارکنان و مسئولین در زندان آذربایجان غربی برقراری امنیت کامل با همت و همدلی کارکنان و مسئولین در زندان آذربایجان غربی

وی با تقدیر از کارکنان زندان مهاباد بعد از ظهر در زندان بوکان حضوریافت و به مدت سه ساعت با کارکنان دیدار و بعد از ارائه توصیه های امنیتی از بخش های مختلف زندان به همراه هیات همراه بازدید و با زندانیان دیدار داشت.

وی در این دیدار با تقدیر از همدلی و همت همکاران و مسئولین استانی گفت : در هیچ یک از زندان ها و مراکز تامینی و تربیتی استان آذربایجان غربی مور خاصی از بی نظمی و نا امنی گزارش نشده است و مسئولین زندان ها در برقرار امنیت داخل زندان ها ساعی و موفق هستند. وی با تجلیل از این میزان آمادگی بر لزوم حفظ اقتدار و تامین امنیت با دقت در توصیه های امنیتی تاکید کرد.

وی همچنین با همین هیات بازرسی و نظارت دیروز جمعه نیز از مراکز تامینی و تربیتی در مرکز استان شهرستان ارومیه بازدید و با کارکنان و زندانیان ساعت ها دیدار و گفتگو کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha