اعطای مرخصی 10 روزه به زندانیان جرائم غیرعمد و مالی به مناسبت اربعین

مدیرکل زندانهای گلستان از اعطای مرخصی 10روزه به زندانیان مالی و جرائم غیرعمد از سوی رئیس کل دادگستری استان به مناسبت ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان گلستان، در بازدید شبانه حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری، غلامرضا سرلک مدیرکل زندانها، دادستان مرکز به همراه 45 نفر از روسای دادگستری ، دادستان ها و قضات حوزه های قضایی استان، از زندان مرکزی گرگان، مسئولین قضایی و قضات با زندانیان بصورت چهره به چهره دیدار وضعیت قضایی آنان را بررسی کردند.

دراین بازدید که از ساعت 20 الی 22 به طول انجامید با مرخصی پایان حبس منجر به آزادی 10نفر از محکومان(غیر از سرقت و جرائم خشن) موافقت شد.

همچنین 5نفر از زندانیان که غیبت از مرخصی داشتند به دلیل حسن اخلاق در زندان، از سوی مقامات قضایی بخشیده شدند و با دستور رئیس کل دادگستری به مناسبت ایام اربعین حسینی ، به تمامی زندانیان محکومان مالی و جرائم غیرعمد 10 روز مرخصی اعطا شد.

سرلک با بیان اینکه زندانیان جرائم خشن و سرقت به هیچ عنوان شامل ارفاقات قانونی نمی شوند، اظهار داشت: حضور قضات گلستانی به صورت دوره ای و مستمر در زندانهای استان انجام می گردد تا زندانیانی که مشکل قضایی دارند، بدون واسطه و به سهولت با قاضی پرونده دیدار و با حل مشکلات آنان کمترین آسیب اجتماعی متوجه خود و خانواده هایشان شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha