پیاده‌روی بزرگ جاماندگان اربعین با حضور مسئولین قضائی و اجرایی

به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی ، پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین ویژه کارکنان، سربازان و مددجویان زندان های با حضور مسئولان قضائی و اجرائی استان و عموم مردم در بلوار تربیت زندان مرکزی گرگان و گنبد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای گلستان، به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و به منظور بزرگداشت این روز ، تعمیق و بازسازی ارزشها در اشائه فرهنگ شور حسینی ، مراسمی با عنوان اجتماع بزرگ پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، با حضور حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری، غلامرضا سرلک مدیرکل زندانها، مسئولان قضائی و اجرائی و فرماندهان ارشد سپاه ، ناجا و ارتش معاونین و روسای ستادی اداره کل زندانهای گلستان و رئیس و جمعی از کارکنان، سربازان و مددجویان رأی باز در بلوار تربیت زندان مرکزی گرگان برگزار شد.

این پیاده روی که از ابتدای بلوار تربیت تا زندان مرکزی گرگان انجام شد، مسئولین استانی و عموم عزاداران حسینی در یک اجتماع بزرگ و باشکوه پرچم مزین به نام اباعبدالله الحسین و ابوالفضل العباس را به اهتزار درآورده وبه عزاداری و سینه زنی پرداختند.

همچنین با برپایی چندین موکب در مسیر این پیاده روی از کلیه عزادارن استقبال و پذیرائی شد که یادآور فضای معنوی پیاده روی کربلا را در دلها زنده نمود.

عزاداران و جاماندگان دلسوخته اربعین در پایان مسیر پیاده روی، اجتماع نموده و مداحان اهل بیت با نوحه سرایی و مرثیه خوانی شور و شوق کربلا را دردل عزاداران به جوش و خروش درآوردند.

خاطر نشان است چنین مراسم مشابهی همزمان با حضور بلوار منتهی به زندان گنبد نیز برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha