انتخاب کارمند نمونه زمینه‌ساز ایجادانگیزه درمیان کارکنان است

مدیرکل زندان های سیستان و بلوچستان در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس دکتر محمدی ریاست سازمان زندان ها با روسای ادارات خدمات اجتماعی ،کارشناسان مراقبت بعداز خروج و مددکاران زندان های سراسر کشور از کارمند ساعی زندان های استان در سطح کشوری تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،جلسات هیات های اندیشه ورزکه با هدف استفاده از خرد جمعی،انتقال تجارب،ارائه راهکارها وپیشنهادات با ابتکار ریاست سازمان زندان های کشور راه اندازی شد و در آن طی نشست های تخصصی کارشناسان هر یک از حوزه های مختلف زندانبانی در برنامه زمان بندی شده براساس پست های سازمانی درسطح زندان های کشور به طور همزمان به صورت ویدئو کنفرانس و بدون واسطه به بیان تجربه،پیشنهاد ، دغدغه ها،مشکلات و. . . با ریاست سازمان می پردازند و با ارائه پیشنهادات و تجارب خود در برخی از تصمیمات آینده مهم سازمان در جهت ارتقاء نظام زندانبانی سهیم می شوند .

پس از برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس،مدیرکل زندان های استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و رشادت های آنان،گفت:متاسفانه در اتفاقات اخیرگروهی بدنبال وارد کردن خدشه به چهره نظام هستند حال آنکه شهدا رفتند تا از ناموس و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان دفاع کنند و نگذارند گزندی به مردم و نظام برسد و اینک مرهون جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام هستیم.

وی در ادامه افزود؛حرکت در مسیر ریل گذاری سیاست های نظام و مدافع بودن آنها تکلیفی است که بر عهده تک تک افراد بویژه مسئولان می باشد . اگر چنانچه امروزه مسئولی دچار انحراف و ضعف در عملکرد می شود نباید آنرا پای نظام گذاشت و اجرای فلسفه واقعی امر به معروف و نهی از منکر در مسیر سفارشات دین مبین اسلام عاقبت بخیر را در پی خواهد داشت .

خسروی از زندانبانی به عنوان یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا یادکرد و نقش مددکار در زندان ها را یکی از مهمترین و ارزشمندترین جایگاه ها بیان نمود و اظهار داشت:مددکار بواسطه رسالت کاری خود در زندان ها هنگامیکه مشکلات زندانیان و خانواده آنان را از نزدیک مشاهده و لمس می نماید تنها چیزی که آرامش را در ذهن وی نمایان و خستگی را از چهره اش می زداید لذت نتیجه گرفتن تلاش هایش در مسیر رسالتش است .

مدیر کل زندان های استان انتخاب کارمند نمونه را زمینه ساز،ایجادانگیزه درمیان کارکنان دانست وتصریح کرد: نباید این تفکر اشتباه القا شود که با انتخاب احدی از کارکنان بعنوان کارمند نمونه ،دیگر کارکنان فعالیت و تلاش نداشته اند . انجام اینگونه برنامه ها در مسیر قدردانی از زحمات و تلاشهای کارکنان است و فردی توانمندی که با انجام ماموریت های ذاتی در حوزه های رسالت سازمانی براساس شاخصه های تعیین شده تشکیلات توانسته نزدیک ترین فرد به معیارهای انتخاب کارمند نمونه باشد باید مورد تکریم و قدردانی ویژه ای قرار بگیرد تا در محیط کار ،کارمند با انجام تکالیف سازمانی در جهت کسب این افتخار رقابت کنند .

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد:در سال گذشته اسامی تعداد هشت نفر از کارکنان در مشاغل مختلف از استان به سازمان جهت اولین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی پیشنهادگردید که پس از بررسی شاخصه ها ومعیارهای انتخاب تعریف شده درسازمان،تعداد چهار تن از کارکنان با پست های مختلف به عنوان کارمند نمونه زندان های سیستان و بلوچستان در سطوح مختلف زندانبانی معرفی گردیدند .

در پایان طی آئینی از تلاش ها و خدمات ارزنده کارمند محمدصدیق باهک مددکار زندان چابهار با اهدا لوح و تندیس اولین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی زندان های سراسرکشور در حوزه مددکاری توسط مدیر کل زندان های استان و معاونت سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان تجلیل شد .

شایان ذکر است در اولین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی زندان های سراسر کشور نیز آقایان رضا پیری رئیس اداره بازرسی زندان های استان ،مهدی نوری پاسیار شاغل در زندان زاهدان و سرکار خانم پروین ویژه همکار بازنشسته زندان مرکزی زاهدان به عنوان کارمندان ساعی معرفی شدند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha