۲۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر میان فرزندان زندانیان نیازمند خراسان رضوی توزیع شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی و در قالب پویش ماه مهربانی ۲۱۰۰ بسته لوازم التحریر از محل مشارکت خیرین بین فرزندان زندانیان تحت پوشش انجمن های حمایت زندانیان خراسان رضوی توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های خراسان‌رضوی، جانفدا مدیر کل زندان‌های استان در توضیح این خبر گفت :در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و اجرای اولویت هفتم ابلاغی سازمان زندان‌ها مبنی بر توجه به خانواده زندانیان از طریق توسعه خدمات حمایتی، انجمن های حمایت زندانیان از ابتدای شهریور به صورت فراگیر اقدام به اجرای پویش ماه مهربانی با محوریت حمایت تحصیلی از فرزندان زندانیان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید کردند.

وی افزود: در همین راستا با کمک خیرین و مشارکت انجمن های حمایت زندانیان استان تاکنون ۲۱۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال در بین فرزندان زندانیان نیازمند توزیع شده است.

جانفدا توجه به تحصیل و آموزش فرزندان زندانیان را بعنوان یکی از عوامل موثر در کاهش آسیبهای متصور برای این قشر آسیب پذیر مورد تأکید قرار داد و گفت: بر همین مبنا و با هدف پیشگیری از ترک تحصیل یا کمک به بازماندگان از تحصیل، تاکنون ۴۰۴ مورد کمک هزینه خرید کتاب به ارزش۱۴۰ میلیون ریال، ۱۸ مورد کمک هزینه تحصیلی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال،۴۲ مورد کمک هزینه خرید لباس فرم به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال نیز توسط انجمن‌های حمایت زندانیان استان خراسان رضوی به فرزندان زندانیان تحت پوشش اختصاص یافته است.

وی در پایان ضمن قدردانی از خیرین، مشارکت بیش از پیش تمامی نهاد های مسئول اجتماعی در موضوع حمایت ازخانواده‌های زندانیان نیازمند را خواستار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha