پیام رئیس سازمان زندان‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس/ «این تاریخ، واژه‌ای سترگ و همیشه ماندگار در سپهر حماسه‌سرایی ایران اسلامی است»

رئیس سازمان زندان‌ها در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس آورد: مقاومت در برابر استکبار در دوران جنگ تحمیلی به‌مثابه تماشاگه همت زیبای پاسداران حق و عدالت و نشان حمیّت و غیرت فرزندان این آب و خاک است که در تاریخ شکوهمند ما به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی همزمان با آغاز «هفته دفاع مقدس»، در پیامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس، این مناسبت را به ملت ایران تبریک گفت. در پیام رئیس سازمان زندان‌ها آمده است:

«شجره تنومند و طوبای انقلاب اسلامی حاصل جانفشانی‌ها، دلاوری‌ها و خون‌های مطهری است که سربازانش نثار پرچم اسلام و قرآن کرده‌اند تا این عَلم را امروز ایستاده‌تر از همیشه برافراشته نگهدارند. بی‌شک هفته دفاع مقدس یادآور جاودانه‌ترین برهه از تاریخ ایران اسلامی است که رزمندگانش با تأسی از خداوند متعال و توسل به معصومین(علیهم‌السلام) هیمنه استکبار را درهم کوفتند و با زدودن تزویر از چهره جهان‌خواران، سندی افتخارآفرین برای‌مان رقم زدند.

مقاومت در برابر استکبار در دوران جنگ تحمیلی به‌مثابه تماشاگه همت زیبای پاسداران حق و عدالت و نشان حمیّت و غیرت فرزندان این آب و خاک است که در تاریخ شکوهمند ما به ثبت رسیده و این‌چنین "دفاع مقدس" را واژه‌ای سترگ و همیشه ماندگار در سپهر حماسه‌سرایی ایران اسلامی نموده است.

به پاس آن برادری‌ها و خلق صحنه‌های بی‌بدیل، بار دیگر در تلألو تاریخ دفاع مقدس، با گرامیداشت شهدای معزز، این بهار آزادگی را به ملت ایران و نیز غیورمندان جانباز، آزاده، ایثارگر و خانواده معظم شهدای جان‌برکف تبریک و شادباش اعلام می‌داریم.

امید است ما نیز در مجموعه سازمان زندان‌ها و با اتکا به هدفگذاری والای اصلاح و تربیت جامعه مددجویان، همچنان پرتلاش، متعهد و دغدغه‌مند برای سربلندی ایران اسلامی بکوشیم و با اقتدا به روح مطهر شهدای گرانقدر، پیروی راستین آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.»

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha