450 بسته لوازم‌التحریر به فرزندان مددجویان زندان رجایی‌شهر اهداء شد

با کمک دو نفر از نیکوکاران و در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید تعداد 450 بسته لوازم التحریر از طریق واحد فرهنگی و مددکاری زندان رجایی شهر بین فرزندان محصل مددجویان توزیع گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، در راستای حمایتهای مالی و ایجاد زمینه لازم جهت ادامه تحصیل فرزندان مددجویان با جذب کمکهای غیر نقدی خیرین، ضمن بررسی و شناسایی افراد واجد شرایط و فاقد درآمد از طریق واحد مددکاری زندان رجایی شهر ملزومات تحصیلی در اختیار آنان قرار گرفت.

بنا به این خبر، ملزومات تحصیلی که شامل کیف، 4 عدد دفتر، خط کش، پاک کن، خودکار، مداد، تراش و مداد رنگی 12 تایی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در نظر گرفته شده، در دفتر انجمن حمایت از زندانیان مستقر در واحد ملاقات به آنان اهداء گردید.

همچنین ارائه تسهیلات غیر نقدی تحصیلی از دیگر ابزارهای کمک به خانواده مددجویان بوده و ملزومات تحصیلی بین فرزندان دختر و پسر مددجویان توزیع گردیده است.

این امر به منظور حمایت های مالی و ارتقای روحیه فرزندان مددجویان صورت گرفته و ارزش ریالی هریک از بسته های اهدایی به همراه کیف مدرسه و لوازم التحریر به مبلغ 000/300/4 ریال می باشد که توسط نیکوکاران تهیه و با مساعدت واحد فرهنگی و مددکاری به فرزندان مددجو اهداء گردیده است.

شایان ذکر است: تعداد 100 عدد کیف مدرسه دخترانه و پسرانه به فرزندان محصل مددجویان زندان رجایی شهر تخصیص یافت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha