بازگشت دو زندانی به آغوش خانواده در طرح «نذر هشتم»

در راستای اجرای طرح نذر هشتم، دو زندانی به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، در این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیر کل زندان‌ها و مدیر عامل انجمن حمایت خانواده زندانیان، رئیس زندان مرکزی بیرجند و رئیس مرکز خدمات مراقبت بعد از خروج حضور داشتند، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، هدف از این دیدارها را حمایت از خانواده زندانیان دانست.

حجت الاسلام نسائی زهان گفت: این دیدار ها، مشکلات خانواده های زندانی در حد توان و بضاعت ادارات ذیربط مرتفع شود.

وی با بیان اینکه، انجمن حمایت از زندانیان بودجه دولتی ندارد از مردم نیک اندیش وخیران خواست: با کمک ها و مساعدت های خود، گرهی از مشکلات خانواده های زندانیان نیازمند بگشایند.

مدیر کل زندان‌های استان نیز در این دیدار، بازخورد این بازدیدها را بازگشت سرپرست یکی از خانواده به آغوش گرم خانواده و فراهم شدن زمینه آزادی یک زندانی دیگر دانست.

عبدی با اذعان به رسالت های انجمن حمایت زندانیان، پیگیری مسائل درمانی، هزینه های تحصیلی، هزینه های معیشتی خانواده زندانیان نیازمند را از جمله رسالت های انجمن حمایت از خانواده زندانیان با پشتوانه کمک های خیران نیک اندیش برشمرد.

وی نیز از واریز ۲۱۰ میلیون تومان به حساب ۷۰۰ دانش آموز خانواده تحت پوشش این انجمن خبر داد و گفت: به حساب هر دانش آموز، ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه واریز خواهد شد.

در این دیدار، به فرزندان دو خانواده زندانی، نوشت افزار به ارزش ۱۰ میلیون ریال و بسته های معیشتی اهدا شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha