افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهید ابراهیم هادی در زندان مرکزی قم

سالن ورزشی چند منظوره در رشته های ورزش زورخانه ای، کشتی، تنیس روی میز و دارت زندان مرکزی قم به نام «شهید ابراهیم هادی» صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، باحضور دکتر سانی خانی مدیر کل ورزش و امور جوانان قم ، داودی معاون ورزش شهرداری و معاونین اداری مالی و اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان قم ، سالن ورزشی چند منظوره زندان مرکزی افتتاح شد.

مدیر کل ورزش و امور جوانان استان در حاشیه این بازدید گفت: ورزش و اشتغال زندانیان در بازاجتماعی نمودن زندانیان موثر است و هرآنچه که این دو مهم توسعه یابد در سلامت روح و جسم زندانیان و تحمل شرایط سخت حبس تاثیرگذار است و باعث حفظ امید به آینده در آنان خواهد شد.

وی همچنین گفت: ورزش استان از ظرفیت های بالایی برخوردار است و باید همه هیات های ورزشی استان به کمک زندانهای استان در جهت اجرای برنامه های ورزشی با هدف ایجاد نشاط و سلامتی در بین زندانیان بیایند چرا که زندانیان عضوی از جامعه شهری هستند که به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شوند و با تمام توان به توسعه ورزش در زندانهای استان کمک خواهیم کرد.

دکتر سانی خانی ضمن تشکر از افتتاح سالن ورزشی " شهید ابراهیم هادی " زندان مرکزی گفت: بهسازی فضاهای ورزشی با هدف ایجاد شور و تشویق به امر ورزش بایستی در دستور کار قرار گیرد و این مهم در زندان مرکزی قم صورت گرفته است و امید است که با جذب مربیان و کمک هیات های ورزشی استان ، زندانیان بیشتری با علایق متعدد به سمت ورزش های گوناگون بیایند تا از خمودگی رهایی یابند.

مرشد خوانی استاد سید محمد علی اسحاقی از مرشدان بنام کشوری و اجرای ورزش باستانی زندانیان از مراسم های ویژه افتتاحیه سالن ورزشی بود.

گفتنی است مدیر کل ورزش و امور جوانان استان و هیات همراهشان ، همچنین از نمایشگاه صنایع دستی زندانیان ، کتابخانه شهید مطهری ، صدا و سیما و مدرسه قرآنی زندان مرکزی بازدید نمودند .

همچنین از سالن ورزشی بزرگ اردگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم که نیمه تمام مانده است نیز بازدید شد و مقرر گردید با تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز از محل استانی و بخشی دیگر از محل سازمان زندانهای کشور، این سالن نیز آماده بهره برداری گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha