جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان برگزار شد

در راستای برنامه های توانمندسازی زندانیان جلسه ای در ستاد تخصصی اقشار بسیج و متخصصین سپاه قدس گیلان، با حضور سرهنگ پاسدار عباس حسینی، جانشین فرماندهی سپاه قدس در بسیج اقشار؛ سرهنگ پاسدار عباس اسکندری، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس ،مدیرکل زندان های گیلان و دیگر مسوولین استانی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان های استان گیلان،در راستای برنامه های توانمندسازی زندانیان جلسه ای در ستاد تخصصی اقشار بسیج و متخصصین سپاه قدس گیلان، با حضور سرهنگ پاسدار عباس حسینی، جانشین فرماندهی سپاه قدس در بسیج اقشار؛ سرهنگ پاسدار عباس اسکندری، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس ،مدیرکل زندان های گیلان و دیگر مسوولین استانی برگزار شد

در این جلسه محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان ضمن تشریح زندان تحولی و ایجاد کارگاه های مختلف اشتغال و اعزام به کار زندانیان و خانواده های آنان گفت: هدف اصلی این طرح اشتغال زندانیان و خانواده های آنان و بکارگیری هر چه بیشتر این قشر می باشد.

وی استفاده از پتانسیل دیگر دستگاه ها را مثمر ثمر دانست و افزود با دعوت از کارآفرینان و ارایه تسهلات خوب که در زندان ها ایجاد گردیده می تواند نقش مهمی برای ایجاد اشتغال زندانی در حال تحمل حبس فراهم کرد،زیرا از یک سو زندانی با آموزش مشغول به کار شده و بعد از آزادی می تواند از آن بهره مند شود و هم خانواده او نیز احساس امنیت خواهد کرد .

در ادامه در خصوص توانمندسازی زندانیان جویای کار و کمک به معیشت خانواده هایشان با ایجاد فرصت اشتغال، مهارت افزایی و بازگشت به جامعه ، تعامل هر چه بیشتر بین دستگاهی در سطح استان ،استفاده از ظرفیت های بسیج اقشار استان اعم از سازمان بسیج حقوقدانان، صنعت، سازندگی و .... مطرح گردید.

در این جلسه مدیرکل صمت استان ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت های صنعتی استان،مسئول سازمان بسیج حقوقدانان نیز حضور داشتند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha