61 مددجوی زندان رجایی‌شهر درحال حفظ قرآن کریم هستند

به منظور آشنایی با اخلاق اسلامی و بهره مندی از شیوه صحیح زندگی، دارالقرآن شهید لاجوردی زندان رجایی شهر اقدام به برگزاری کلاسهای قرآنی در رشته حفظ برای 61 نفر از مددجویان علاقه مند به علوم قرآنی نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، مدیر زندان رجایی شهر گفت: آموزش علوم قرآنی از فعالیت‌های مهم واحد فرهنگی است که با بکارگیری اساتید مجرب قرآنی زمینه شرکت مددجویان علاقه مند به رشته حفظ فراهم گردیده است.

عزیزی در ادامه افزود: بازپروری بزهکاران از جمله هدف‌های بنیادی عدالت کیفری است که در پرتو آن شخصیت این دسته از افراد بازسازی شده و امکان بازگشت آنان به جامعه تقویت و در نتیجه آن کاهش جمعیت کیفری محقق می‎شود.

مدیر زندان رجایی شهر کاهش آسیب رفتاری مددجویان را مرهون خدمات معنوی و فرهنگی به ویژه قرآن دانست و تصریح نمود: مددجویانی می‌توانند حبس و دوران محکومیت را به آسانی تحمل کنند که با معنویت انس پیدا کنند و از کلام الهی که مطابق فطرت انسان‌ها است بهره‌مند شوند.

عزیزی گفت: اولین اولویت بعد از نماز در زندان‌ آموزش علوم قرآنی است از این رو سطح دانش علوم قرآنی مددجویان جدیدالورود در رشته های مختلف سنجیده شده و مطابق با آن در کلاسهای قرآنی حضور می یابند.

شایان ذکر است: تعداد 9 نفر از مددجویان زندان رجایی شهر حافظین کل قرآن کریم می باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha