بازدید از زندان محلات و سرکشی از خانواده زندانیان نیازمند

مدیرکل زندان های استان مرکزی با حضور در شهرستان محلات، ضمن بازدید از زندان  و گفتگو با جمعی از زندانیان، از خانواده آنان هم سرکشی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه روز گذشته در زندان محلات حضور یافت و فرآیندهای اجرایی این مرکز را بررسی و بر توسعه فعالیت های حوزه های مختلف به ویژه ایجاد زمینه اشتغال حداکثری تاکید نمود .

وی در جمع زندانیان این زندان در سخنانی اظهار کرد؛ مدت حضور در زندان برای ندامت و پشیمانی از گناه و جبران رفتار گذشته فرصتی مغتنم و بر این اساس ضروری است در طول دوران تحمل حبس برای فراهم شدن زمینه بازگشت سعادتمندانه به کانون خانواده و آغوش جامعه تلاش مضاعف نمائید.

مدیرکل زندان های استان مرکزی با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد؛ مشارکت فعال زندانیان در برنامه های فرهنگی و آموزشی با اولویت یاد گیری معارف دینی، اشتغال و حرفه آموزی و ارتقاء سلامت جسمی و روانی راهکار موثری برای دوری از جرم و بازگشت مجدد به زندان است .

عضو شورای قضایی استان در در جمع زندانیان ضمن پاسخگویی به سوالات آنان سیاست های نظام قضایی کشور را مبتنی بر توسعه عدالت و امنیت در جامعه، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان بیان کرد.

اسلام خواه در حاشیه بازدید از زندان محلات درگفت و گویی صمیمانه با تعدادی از کارکنان به رویکردهای سازمان زندان های کشور اشاره و تاکیدکرد؛ توجه به حقوق شهروندی زندانیان ، رعایت کرامت انسانی آنان و تلاش برای رفع مشکلات خانواده زندانیان را ضروری توصیف کرد.

گفتنی است این مقام مسئول در رأس هیأتی از مسئولان با اعضای خانواده برخی از زندانیان دیدار و گفت و گو و ضمن اعطاء بسته های معیشتی نکات لازم برای رفع مشکلات مطروحه را ارائه کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha