اشتغال زندانیان تکمیل‌کننده چرخه اصلاح و تربیت زندان‌هاست

مدیرکل زندان های همدان در آئین تودیع و معارفه مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان همدان بر ضرورت اشتغال در زندان های استان تاکید کرد و گفت: اشتغال زندانیان تکمیل کننده چرخه اصلاح و تربیت زندان ها می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، آئین تودیع و معارفه مدیرنمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان همدان با حضور آرمان تبار مدیرعامل نیروی انسانی حامید امید ،ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های استان همدان،حکیمی مدیرسابق نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان ،کاظمیان سرپرست جدید نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان ، جمعی از روسا و مسئولان ستادی اداره کل و زندان های تابعه در سالن اجتماعات اداره کل برگزارشد.

در این آئین ذوالفعلی نژاد با بیان اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان های استان از برنامه های مهارت آموزی و اشتغال زندانیان که از این طربق ارتباط مجدد آنان با جامعه بیرون محقق می شود را به عنوان تکمیل کننده برنامه های اصلاحی و تربیتی نام برد و از عوامل و دست اندرکاران برنامه های اشتغال زندانیان خواست تا به جهت ابتر نماندن برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان و نتیجه بخش بودن تلاش ها و اقدامات و خدمات همکاران در راستای به بار نشستن این زحمات اشتغال زندانیان را باجدیت پیگیری نمایند.

وی در قسمتی از سخنان خود با اشاره به فلسفه وجودی زندان یکی از چهار دلیل را اصلاح و تربیت مجرمان قلمداد و اشتغال زندانیان را برنامه تکمیل کننده و آخرین حلقه زنجیره و چرخه اصلاح و تربیت و بنیاد تعاون را متولی اول اشتغال زندانیان خواند و خواستار عمل به وظایف و تکالیف این حوزه شد.

وی در ادامه از زحمات و تلاش های چندین ساله حکیمی مدیرسابق نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان همدان قدردانی و برای کاظمیان مدیرجدید نمایندگی بنیاد تعاون آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه حکیمی مدیرسابق نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان همدان به ارائه گزارش عملکرد خود در این مجموعه پرداخت.

در ادامه آرمان تبار مدیرعامل نیروی انسانی حامی امید که به نمایندگی از بنیاد تعاون زندانیان کشور حضور داشتند ،برشمردن اهداف و برنامه های شاکله جدید بنیاد تعاون زندانیان کشور،اشتغال را به عنوان اولویت اول کشور و مجموعه سازمان زندان ها خواند و خواستار همراهی بیشتر متولیان اشتغال در زندان های استان برای پیشبرد اهداف بنیاد تعاون زندانیان استان شد و همکاری بیشتر با مدیر نمایندگی جدید را مورد تاکید قراداد.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی بنیاد تعاون زندانیان کشور و مدیرکل زندان های استان همدان از زحمات چندین ساله حکیمی قدردانی و ابلاغ سرپرست جدید نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان همدان به کاظمیان اعطاء شد.

گفتنی است در این آئین جمعی از کار فرمایان و کار آفرینان که در سالیان اخیر با بنیاد تعاون زندانیان استان همدان همکاری داشتند با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیر کل زندان های استان همدان از آنان قدردانی بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha