تسریع تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی زندانیان

معاون دادستان تهران به همراه روسای دادسرای شهیدان کچویی و مقدس در نشست مشترک با مدیر و مسئولان ارشد بازداشتگاه اوین شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان تهران؛ در راستای تعامل بیشتر در حوزه قضایی و کاهش جمعیت کیفری جلسه ای که با حضور نصیرپور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ مقدس، رضایی سرپرست مجتمع قضایی شهید کچویی و فرزادی مدیر بازداشتگاه اوین برگزار شد تسریع و تکمیل پرونده های قضایی مدد جویان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر بازداشتگاه اوین اظهار داشت: یکی از راه‌های کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها تعامل مراجع قضایی با زندان و حضور قضات در زندان‌ها است که با تعاملات صورت گرفته، این بازدیدها به صورت مستمر انجام می شود.

فرزادی خواستار تسریع در روند صدور محکومیت مددجویان و انتقال به ندامتگاه های تابعه شده، ادامه داد: این مرکز ویژه نگهداری مددجویان متهم است و پس از صدور حکم محکومیت بر اساس نوع جرم به مراکز دیگر منتقل می شوند.

همچنین در این دیدار، معاون داستان با تاکید به تعامل هر چه بیشتر زندان با دادسرا اظهار کرد: بازدیدهای قضات و دادیاران مجتمع شهید کچویی، دادسرای شهید مقدس و دایره نظارت از زندان و زندانیان و بررسی درخواست های آنان به صورت مداوم انجام پذیرد.
نصیرپور افزود : در خصوص پرونده های بلاتکلیف بررسی های لازم انجام شود و نتیجه را هر چه سریع تر به مقام قضایی اعلام نمایند.

بنا به این خبر، در پایان جلسه شرکت کنندگان با حضور در اندرزگاه ها درخواست های قضایی مددجویان را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha