نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ برپا شد

با هدف ترویج و ترغیب مددجویان به فرهنگ کتابخوانی، به همت واحد فرهنگی و تربیتی مجتمع و با مشارکت بخش خصوصی نمایشگاه و فروشگاه کتاب در اندرزگاه های مختلف مجتمع به مددجویان عرضه و با استقبال چشمگیر مواجه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، سرپرست مجتمع در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، با اشاره به نقش موثر کتاب در ارتقای سطح آگاهی عمومی و غنی سازی اوقات فراغت مددجویان، برگزاری نمایشگاه را به عنوان ابزاری موثر در اصلاح و تربیت و در نتیجه کاهش رفتارهای پرخطر عنوان دانست و ابراز امیدواری نمود با توجه به اولویت کتاب و فرهنگ مطالعه درفعالیت‌های فرهنگی مجتمع، برپایی نمایشگاه باعث آشنایی و انس بیشتر مددجویان با کتاب شود.

مزدارانی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از چهار هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف علمی، فرهنگی و هنری در معرض دید علاقه مندان قرار داده شده که می توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند. همچنین علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی و لوازم التحریر و نوشت افزار نیز عرضه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به منظور توسعه فرهنگ کتابخوانی، کتابخانه های مجتمع با ظرفیت پنجاه هزار جلد کتاب در واحدهای فرهنگی فعال می باشند و با برنامه ریزی انجام شده مددجویان می توانند از آن استفاده ‌نمایند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha