حضور قضات دادسرای عمومی و انقلاب اردکان و یزد در زندان شهرستان اردکان

20 نفر از قضات دادسرای عمومی و انقلاب یزد با همراهی علی محمد دشتکیان دادستان عمومی و انقلاب اردکان از زندان این شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری زندان شهرستان اردکان، در این بازدید عابدی رئیس زندان گزارشی ازاقدامات انجام شده در راستای رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، ایجاد اشتغال برای مددجویان و خانواده آنان، ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی ارائه نمود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان نیز در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از حضور تلاشگران حوزه قضایی یزد در زندان شهرستان اردکان اظهار داشت: ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری بر اساس دستورالعمل‌ها، نظارت مستمر بر زندان، رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان از اولویت‌های دادستانی اردکان می باشد.

وی گفت: با غربالگری مستمر و استفاده مناسب از ارفاقات و امتیازات قانونی، می بایست جمعیت کیفری زندان شهرستان اردکان تعدیل شود.

علی محمد دشتکیان با تقدیر از توجه ویژه به مقوله اشتغال زندانیان و کسب درآمد در دوران تحمل محکومیت گفت:اشتغال و حرفه آموزی مددجویان به فرآیند اصلاح و بازاجتماعی زندانیان و همچنین رفاه معیشتی خانواده‌های‌شان کمک فراوانی کرده است.

در پایان قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اردکان از گنجینه ایثار و شهادت و همچنین قنات اردکان بازدید نمودند.

پایان خبر//

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha