صدور ۷۶ دستور قضایی برای رفع مشکلات زندانیان اردکان طی بازدید هیات قضایی

دادستان عمومی و انقلاب اردکان به همراه هیأت ۸ نفره قضات به ‌منظور رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان از زندان شهرستان اردکان بازدید و دیدار چهره به چهره با زندانیان و متهمین بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری زندان شهرستان اردکان، علی محمد دشتکیان در ادامه بازدیدهای مستمر خود به همراه رئیس زندان و هیأتی متشکل از ۸ نفر از قضات دادسرا و دادگستری در زندان شهرستان اردکان حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌وگوی چهره به چهره با زندانیان، در خصوص مطالبات و مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اردکان در جریان این بازدید اظهار داشت: در راستای پالایش و بررسی پرونده متهمان و محکومان ، ارتقاء و بهبود نظام زندانبانی اسلامی و رفع مشکلات قضایی مددجویان با بهره گیری از ارفاقات قانونی بازدیدهای منظم و هدفمند هفتگی قضات از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها پیش بینی و عملیاتی شده است.

وی همچنین بعد از دیدار با مددجویان اندرزگاه های مختلف زندان گفت: در نتیجه این بازدید، 76 درخواست انتقال به اندرزگاه نیمه باز، انتقال به موسسه اشتغال و حرفه آموزی و تسریع در رسیدگی به امور قضایی متهمین مطرح و مورد عنایت قرار گرفت.

در پایان اعضای هیأت قضایی پس از جمع بندی اقدامات انجام شده، گزارشی از نتایج بازدید خود را ارائه نمودند .

پایان خبر//

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha