آزادی ۱۱۰ بانوی زندانی جرائم غیرعمد در طرح نذر امام رضا(ع)/ رئیس سازمان زندان‌ها: خود را موظف به حمایت از مددجویان می‌دانیم

اختتامیه اولین مرحله نذر امام رضا(ع) با حضور رئیس سازمان زندان‌ها و با آزادی 110 بانوی زندانی جرائم غیرعمد در حرم مطهر رضوی برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در مراسم اختتامیه اولین مرحله نذر امام رضا(ع) که با آزادی 110 بانوی معسر زندانی همراه شد، گفت: زندان متأسفانه بخشی از واقعیت جوامع هستند. ما نیز در این مراکز مسئولیت نگهداری از افرادی را برعهده داریم که نیازمند بازسازگاری و بازگشت مجدد به جامعه هستند.

رئیس سازمان زندان‌ها افزود: در مدیریت زندان‌ها موظف هستیم که از این افراد چه در دوران حبس و چه حتی پس از آزادی حمایت کرده تا به نوعی به زندگی عادی برگردند. قطعا مددجویانی که امروز و در این مراسم آزاد می‌شوند، مورد رحمت امام رئوف قرار گرفته‌اند.

محمدی خطاب به این افراد یادآور شد: امیدوارم با امام رضا(ع) عهد ببندید که دیگر در راه خطا قرار نگیرید و زندگی خوبی را برای خود و خانواده‌های‌تان فراهم کنید.

همچنین محمدحسین استاد آقا، مدیر بنیاد کرامت رضوی با اشاره به مشارکت خیرین در این طرح تأکید داشت؛ ارزش این اقدام ۳۹ میلیارد تومان بوده که با همراهی ستاد دیه ۱۵میلیارد تومان پرداخت شده است. در این طرح کریمانه خادمان بارگاه رضوی نیز با مراجعه به شاکیان و با واسطه قرار دادن امام هشتم (ع) توانستند ۱۱میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان از شاکیان این زندانیان بخشش بگیرند.

گفتنی است در اولین مرحله از طرح نذر امام رضا(ع) این ۱۱۰ زندانی جرایم غیرعمد زندان‌های سراسر کشور توانستند به همت آستان قدس رضوی، بنیاد کرامت رضوی و سازمان زندان‌ها و همچنین با مشارکت سایر دستگاه‌ها و خیرین آزاد شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha