رئیس سازمان زندان‌ها از جانباز روشن‌دل ایلامی تجلیل کرد

دکتر غلامعلی محمدی در سفر خود به استان ایلام، با حضور در منزل نجم‌الدین غریب‌زاده، از این جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل و عیادت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان ایلام، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان در سفر خود به استان ایلام، از جانباز روشن‌دل ایلامی عیادت و از وی تجلیل به عمل آورد.

محمدی با حضور در منزل جانباز، نجم‌الدین غریب‌زاده گفت: رشادت‌های شما ایثارگران باعث شد تا ارزش‌ها و مکتب ایثار و شهادت باقی بماند. شما خانواده شهدا و جانبازان مورد احترام و عزیز ملت ایران هستید و ما هم رسیدگی به مسائل شما را وظیفه خود می‍دانیم.

رییس سازمان زندان‌ها اذعان داشت: جانبازان، انسان‌هایی ایثارگر و جان برکف هستند که طی سال‌های جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن، در خط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم داشتند.

نجم‌الدین غریب‌زاده جانباز روشن‌دل ایلامی پدر یکی از کارکنان زندان‌های استان ایلام است. وی از رزمندگان بسیجی یگان حضرت امیرالمومنین(ع) ایلام بوده که درسال 1366 در منطقه عملیاتی شاخ شمیران، از ناحیه هر دو چشم مورد اصابت ترکش قرار گرفت و مفتخر به مقام جانبازی شد.

گفتنی است دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران بویژه افراد منتسب به کارکنان سازمان زندان‌ها از برنامه‌های دکتر محمدی در سفرهای استانی است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha