برگزاری اختتامیه اولین مرحله نذر امام رضا(ع) در مشهد

اولین مرحله نذر امام رضا (ع) برای آزادی، ۱۱۰ بانوی زندانی غیر عمد سراسر کشور در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اختتامیه مرحله اول آزادی ۱۱۰ بانوی معسر زندانی به همت آستان قدس رضوی، بنیاد کرامت رضوی و سازمان زندان های کشور ساعتی پیش با حضور مسئولان کشوری و استانی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم محمدحسین استاد آقا مدیربنیاد کرامت رضوی گفت: با عنایت علی بن موسی الرضا (ع)، مشارکت سازمان ها، خیرین و خادمان حرم مطهر رضوی، این طرح شروع شد و ۱۱۰ بانوی زندانی که برای جرایم غیر عمد در زندان های سراسر کشور گرفتار بودند ازاد شدند.

وی در خصوص چگونگی اجرای طرح، افزود: ارزش این اقدام ۳۹ میلیارد تومان بوده است که با همراهی ستاد دیه ۱۵میلیارد تومان پرداخت شده است، در این طرح کریمانه خادمان بارگاه رضوی با مراجعه به شاکیان و با واسطه قرار دادن امام هشتم (ع) توانستند ۱۱میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان از شاکیان این زندانیان ببخشش بگیرند.

غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در ادامه این مراسم با بیان اینکه زندان ها برشی از واقعیت های جامعه است، اظهار کرد: ما در زندان ها متکفل افرادی هستیم که متاسفانه جزء ضعیف ترین ها در همه بخش ها چه مالی و چه فرهنگی جامعه هستند و این وظیفه ماست که با قابلیت های موجود این افراد را در دوران زندان و بعد از آزادی به زندگی عادی برگردانیم.

وی تصریح کرد: زندانیانی که بعد از این مراسم آزاد می‌شوند مورد رحمت امام رئوف قرار گرفته اند و باید با ایشان عهد ببندند که دیگر در راه خطا قرار نگیرند و زندگی خوبی برای خود و خانواده خود درست کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha