دیدار رئیس سازمان زندان‌ها و نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام/ دکتر محمدی: توجه به خانواده زندانیان یکی از ماموریت‌های جدی سازمان زندان‌هاست/ حجت‌الاسلام کریمی‌تبار: توجه به زندانیان، یک وظیفه عمومی است

دکتر غلامعلی محمدی در دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: توجه به خانواده زندانیان یکی از ماموریت‌های سازمانی است که به صورت جدی دنبال می‌شود. در عین حال تجهیز و توسعه استفاده از پابند الکترونیک به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مهم و جاری ما تعریف شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان ایلام، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در حاشیه بازدید خود از مراکز تأمینی و تربیتی ایلام، با حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در این استان نیز به گفتگو نشست.

دکتر محمدی در این دیدار گفت: تلاش ما بر این است که زندانی را در مسیر اصلاح و تربیت قرار دهیم بلکه پس از بازپروری، بازگشتی سالم به جامعه داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از همکاری امام جمعه با زندان‌های استان و حضور در برنامه‌های فرهنگی زندان برای اثربخشی هرچه بهتر برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، افزود: ائمه جمعه همواره ما را در اجرای برنامه‌های بازپرورانه یاری کرده و برای توسعه اقدامات فرهنگی و تربیتی تلاشی بی‌وقفه داشته‌اند.

استفاده از پابند الکترونیک بطور جدی در دستور کار قرار دارد

رئیس سازمان زندان‌ها بیان کرد: بر این باوریم که بهترین بستر برای اصلاح زندانیان، توسعه کمی و کیفی اشتغال است و برای تحقق این مهم نیز برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا بحمدالله شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

محمدی در ادامه اذعان داشت: زندان‌های ایلام در حوزه‌های مختلف اصلاحی و تربیت عملکرد مناسبی داشته است و همچنان هم برای رسیدن به اهداف والای سازمانی باید تلاشی مضاعف صورت گیرد.

وی اظهار داشت: توجه به خانواده زندانیان یکی دیگر از ماموریت‌های سازمانی است که هم‌اکنون به صورت جدی دنبال می‌شود. در عین حال تجهیز و توسعه استفاده از پابند الکترونیک نیز به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مهم و جاری ما تعریف شده است.

رویکرد فرهنگی زندان‌های ایلام در سال‌های اخیر مشهود است

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه نیز در این نشست گفت: توجه به زندانیان یک وظیفه عمومی است و ما برای اصلاح زندانیان با مجموعه زندان‌های استان همکاری می‌کنیم.

امام جمعه ایلام با اشاره به رویکرد اصلاحی و تربیتی سازمان زندان‌ها یادآور شد: رویکرد فرهنگی زندان های ایلام در سال های اخیر مشهود است و همین امر زمینه بازگشت سالم زندانیان به جامعه را فراهم می کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha