مراسم آزادی ۴۸ زندانی با حضور رئیس سازمان زندان‌ها برگزار شد/ تأکید غلامعلی محمدی بر حمایت جدی جامعه از زندانیان جرایم غیرعمد

مراسم آزادی جمعی از مددجویان مالی و جرائم غیرعمد خراسان رضوی با حضور رئیس سازمان زندان‌ها برگزار و این مددجویان با بدرقه خدام حرم مطهر امام رضا(ع) آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان خراسان رضوی و در آستانه عید سعید غدیر ۴۸ زندانی نیازمند جرایم مالی و غیرعمد، توانستند با مشارکت خیرین و ستاد دیه استان، آزاد و به جمع خانواده بازگردند.

دکتر محمدی در مراسم آزادی ۳۸ مددجوی زندان مرکزی مشهد که با بدرقه خدام حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: لازم است از حضور و مشارکت  موثر خادمین بارگاه رضوی تقدیر کرد. امروز نیازمند حمایت جدی و مستمر همه ارکان جامعه در قبال زندانیان جرایم غیرعمد هستیم چرا که فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان، سنتی حسنه و ارزشمند است که در تعالیم دینی و اخلاق اسلامی به آن سفارش شده است.

گفتنی است؛ در کنار این ۳۸ نفر و همزمان با دهه ولایت و امامت ۱۰ زندانی دیگر نیز از سایر زندان‌های استان آزاد شدند.

جمع مبلغ بدهی این ۴۸ نفر ۱۸ میلیارد تومان اعلام شده است که ۱۳ میلیارد تومان آن با تلاش مددکاران از شکات اخذ تخفیف شد و مبلغ باقی‌مانده نیز از طریق مشارکت بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، کمک ستاد دیه و پرداخت تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha