هشتمین «چهارشنبه امام‌رضایی‌ها» به کام زندانیان اصفهانی نشست

با حضور خیرین اصفهانی یکی دیگر از چهارشنبه های امام رضایی برگزار و با آزادی ۱۸ مددجو، کام زندانیان به مدد امام هشتم (ع) شیرین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،در ادامه سلسله نشست های خیرین خیریه امام موسی کاظم (ع)به مدد امام هشتم،هشتمین جلسه این رویداد بزرگ معنوی برگزار شد.
بابایی مدیر کل زندان های استان درجمع خیرین با تسلیت ایام اربعین حسینی از تلاش و مشارکت نیکوکاران اصفهانی در امر برگزاری این حرکت امام رضایی قدردانی کرد.
وی هدف از برگزاری این نشست ها را تداوم کار خیر ونیکو در زندان ها دانست و گفت:پس از اتمام ماه مبارک رمضان ‌و برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت که در امر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بود،تصمیم گرفته شد این حرکت معنوی تداوم وتحت عنوان نشست امام رضایی ها برگزار شود.
بابایی در ادامه تصریح کرد:زندانیان مستحق که دارای ماندگاری بالاتری در زندان هستند ودر تحقیقات مددکاران و کمیته قضایی خیریه حضرت امام موسی کاظم (ع) مشخص ومحرز شود که توانایی پرداخت دیون خود را ندارند در دستور کار قرار گرفته و پس از بررسی پرونده در جمع خیرین اسباب آزادی آنان مهیا می شود.
در ادامه هشتمین نشست امام رضایی ها حجت الاسلام دانشمند نیز در طی سخنانی از این حرکت به عنوان تلاشی ماندگار و باقیات الصالحات یاد کرد و از خیرین خواست در جلسات دیگر امام رضایی زمینه حضور دیگر خیرین و نیکوکاران را مهیا کنند.
در این نشست پرونده قضایی ۱۸ زندانی مورد بررسی قرار گرفت که با کمک خیرین زمینه آزادی آنان با مبلغ ۵۷۸ میلیون تومان مهیا شد.
همچنین خیرین و نیکوکاران مبلغ ۱۲ میلیون و پانصد هزار تومان به کمک معیشت خانواده زندانیان و۷میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز جهت اقساط معوقه یک زندانی اختصاص دادند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha