مدیرکل زندان‌های استان با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرد/ قول مساعد استاندار جهت راه اندازی مرکز اشتغال برای زندانیان
دیدار مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با استاندار

جوادی مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی به منظور تامین اعتبارات عمرانی وایجاد مرکز اشتغال برای زندانیان وخانواده آنها وهمچنین انتقال زندان تبریزبه خارج از شهر با عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی،مدیر کل زندانهای استان در این دیدار ضمن قدردانی از توجه استاندار آذربایجان شرقی به مشکلات زندانیان گفت : زندانی در بند و گرفتار است و به خاطر جرم ارتکابی محکوم به حبس شده است؛ اما همنوع ما و انسان هستند و حقوق انسانی آنان باید حفظ و رعایت شود.

دیدارمدیر کل زندانهای استان با استاندار آذربایجان شرقی/ قول مساعد استاندار جهت راه اندازی مرکز اشتغال برای زندانیان

وی با بیان اینکه باید زمینه سالم سازی و بازپروری زندانیان در داخل زندان فراهم شود اظهار داشت : زمانی می توانیم اصلاح وتربیت زندانیان را بنحو مطلوب به سرانجام برسانیم که بتوانیم با در اختیار داشتن فضا های فیزیکی مناسب طبقه بندی زندانیان را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های اصلاحی وتربیتی می تواند در عدم بازگشت مجدد زندانی به زندان موثر باشد اظهار داشت:اگر زندانی بعد از آزادی از زندان با اثر مثبت اقدامات اصلاح وتربیتی وبه دنبال آن در بازگشت به خانواده متنبه شده باشد این اقدام ارزشمند خواهد بود.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه با اشاره به الویت اول سازمانی، ایجاد مرکز اشتغال و فراهم نمودن فضاها ی کارگاهی در زندان و آشنا نمودن زندانیان با حرفه های مختلف را از دغدغه های مهم زندانهای استان برشمردو افزود : اشتغال و ایجاد درآمد در هویت و شخصیت زندانی و بازگرداندن او به جامعه و خانواده موثر است و در کاهش آسیب های اجتماعی هم نقش بسزایی دارد.

در ادامه عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از زحمات مسئولین زندانهای استان علی الخصوص مدیر کل زندانهای استان در پیگیری مشکلات زندانهای استان ، قول مساعد دادند مسائل ومشکلات زندانهای استان به قید فوریت بررسی و در جهت مرتفع کردن آنها و تأمین اعتبارلازم اقدام خواهد شد.

همچنین در این جلسه استاندار آذربایجان شرقی قول مساعد دادند که اعتبار لازم جهت راه اندازی مرکز اشتغال برای زندانیان را فراهم سازند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha