برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در اداره‌کل زندان‌های آذربایجان شرقی

در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس واربعین حسینی ستاد بزرگداشتی با حضور مدیر کل وروسای ستاد اداره کل ومسئولین زندان تبریز در سالن ویدئو کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی ،جوادی مدیر کل زندانهای استان در این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت و بر ادامه راه شهدا تأکید کرد .

برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی

وی در ادامه گفت ‌:خون شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود .

در ادامه این جلسه هرکدام از اعضای ستاد برنامه های پیشنهادی خود در هفته دفاع مقدس را مطرح و در خصوص اجرای هر چه بهتر این برنامه ها بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است: برگزاری تجلیل و تکریم از خانواده شهدا ،تلفیق برنامه دفاع مقدس با مراسم اربعین، پوشیدن لباس بسیجی به صورت هماهنگ، ویزیت خانواده زندانیان، برگزاری میز خدمت ،برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری مسابقه ورزشی، همایش پیاده روی و کوهپیمایی ، برگزاری مراسم سخنرانی و.... از جمله برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح زندانهای استان می باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha